موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
16404
۲۴ بهمن ۱۳۹۵

سگ های ولگرد

هجوم سگ های ولگرد به محدوده شهری فردیس بر اثر سرمای زمستان این بار منجر به آسیب جدی کودک 12 ساله فردیسی شده است.

به گزارش کودک پرس، و به گفته شاهدان عینی اگر حضور و دفاع به موقع تعدادی جوان در محل حادثه نبود، این کودک طعمه سگ های ولگرد شده بود.

 

دراین حادثه که به گفته شهروندان ختم به خیر شد، حسین محمدی کودک 12 ساله در محله اسکویی فردیس مورد حمله سگ ها قرار گرفت، کودک زمانی که در میان دندان های سگ ها با مرگ دست وپنجه نرم می کرد توسط چند جوان  نجات یافت.

یکی از نجات دهندگان این کودک گفت: صبح هنگام با دوستانم در حال رفتن به محل کارمان بودیم که صدای چند سگ در یک منطقه بیابانی در محله اسکویی نظرمان را به خود جلب کرد، ابتدا فکر کردیم سگ ها با هم دعوا می کنند اما باکمی دقت کودکی را زیر دست و پای آنها دیدیم.

وی گفت: با سرعت خود را به سگ ها رساندیم و با سنگ و چوب و هر چه که به دستمان می رسید آنها را از کودک دور کردیم، آنچه می دیدیم باورکردنی نبود، کودک بی هوش روی زمین افتاد بود و سگ ها می خواستند او را بخورند.

 

این شهروند فردیسی افزود: با دیدن این حادثه دیگر جولان سگ های ولگرد در شهرها برایم پذیرفتنی نیست.

 

این شهروند با ذکر این نکته که سگ های ولگرد علاوه به مخاطره انداختن بهداشت و سلامت عمومی ، خطری جدی برای مردم هستند افزود: با توجه به سردی هوا و کمبود مواد غذایی در اطراف شهرها، این حیوانات به محدوده مناطق شهری هجوم آورده اند که بسیار خطرناک است.

وی بیان داشت: انتظار می رود مسئولان شهری و اجرایی برای جمع آوری سگ های ولگرد اقدام کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با ابراز بی اطلاعی از حمله سگ ها به کودک 12 ساله دراین شهرستان گفت: در صورت بروز چنین حوادثی شهروندان به پلیس اطلاع رسانی کنند.

سرهنگ ایوب احمدی از شهروندان خواست حوادثی ازاین دست را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم را انجام گیرد.

 

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج نیز گفت: موضوع حمله سگ ها به کودک 12 ساله صحت دارد و این حادثه در فلکه سوم شهرک اسکویی در زمین های حاشیه ای فردیس رخ داده است.

اصغر نصیری افزود: اکنون این پسر بچه 12 ساله در بیمارستان شهید مدنی کرج در بخش ای سی یو  تحت مراقبت های درمانی ویژه قرار دارد.

وی اظهار داشت: طی 10 ماه گذشته 4200 قلاده سگ از مناطق حاشیه ای کرج جمع آوری شده است.

 

 

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر در جنوب شرقی کلانشهر کرج واقع شده است که هسته مرکزی این شهرستان تحت پوشش خدمات شهرداری های 3 و10 کرج قرار دارد.

 

منبع:شهروند البرز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار