16401
۲۴ بهمن ۱۳۹۵

بنیاد رفاه کودک خراسان جنوبی

بنیاد کودک موسسه خیریه ی مردم نهاد غیر دولتی و غیر سیاسی است که با هدف حمایت مالی از دانش آموزان مستعد نیازمند در ایران از سال 1373در کشور آغاز به کار کرده است.

به گزارش کودک پرس،  مدیرعامل بنیاد رفاه کودک خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رویکرد این موسسه همواره بر این اصل استوار است که از نیازمند پروری پرهیز کند، گفت: با توجه به اهمیت تحصیل در رشد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، این موسسه می کوشد، با حفظ حمایت از تحصیل دانش آموزان مستعد نیازمند، نه تنها مانع ترک تحصیل آنان شود بلکه با کمک به رشد تحصیلی آنان را در ساختن آینده ای بهتر برای خود و در نهایت جامعه ای مترقی تر برای همه مردم یاری کند.

 

ناصر ولی پورمطلق گفت: نمایندگی بنیاد کودک در خراسان جنوبی و شهر بیرجند به عنوان بیست و پنجمین نمایندگی در تاریخ 21 مهر ماه سال 1394 به همت جمعی از خیرین، مدیران و دانشگاهیان استان آغاز به کار کرده است.
ولی پورمطلق افزود: بنیاد کودک خراسان جنوبی تاکنون موفق به شناسایی 85 دانش آموز نیازمند شده که تاکنون 65 نفر از آن ها از جانب همیاران بنیاد از سراسر دنیا مورد حمایت قرار گرفته اند و مقرری ماهانه بین 120 تا 200 هزار تومان دریافت می کنند.

 

منبع: خیرین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار