موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
16389
۲۳ بهمن ۱۳۹۵

بازرسی تجهیزات تفریحی مهدهای کودک کردستان

گشت مشترک بازرسی با نمایندگی اداره‎کل بهزیستی، برای استانداردسازی تجهیزات تفریحی مهدهای کودک استان تشکیل شده است.

به گزارش کودک پرس، شاهین جاهد اظهار داشت: در راستای استانداردسازی تجهیزات تفریحی مهدهای کودک استان، گشت مشترک بازرسی با نمایندگی ادارهکل بهزیستی، کانون مهدهای کودک استان و ادارهکل استاندارد در شهر سنندج صورت گرفت.

وی بیان کرد: متاسفانه تجهیزات بازی سه مورد از مهدهای کودک استان هیچ گونه استاندارد لازم تجهیزات تفریحی را دارا نبود.

کارشناس استاندارد کردستان از مسولین مهدهای کودک خواستار استانداردسازی تجهیزات تفریحی شد و گفت: حفظ سلامت و امنیت کودکان بیشترین توجه و مراقبت را میطلبد.

جاهد تاکید کرد: با توجه به شرایط سنی کودکان و اهمیت سلامت و ایمنی آنها قطعا استانداردسازی تجهیزات تفریحی در مهدهای کودک در ارتباط با جلوگیری از وقوع حوادث تلخ بسیار اهمیت دارد و سازمان ملی استاندارد ایران در این راستا اقدامات لازم را اندیشیده است.

کارشناس استاندارد کردستان در ادامه از معرفی دو شرکت بازرسی برای استانداردسازی و بازرسی موتور خانه های ادارات خبر داد و گفت: پیرو تصویب نامه هیات وزیران، دستگاههای دولتی دارای موتورخانه باید طی 6ماه نسبت به اخذ معاینه فنی موتورخانه خود و بر اساس استاندارد 16000 با همکاری یکی از دو شرکت بازرسی معرفی شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران اقدام نمایند.

جاهد اظهار داشت: با توجه به اینکه وضعیت سوختهای فسیلی مناسب نبوده و رو به اتمام است میزان مصرف سوخت در موتورخانه ها و بهینه مصرف کردن آن بسیار مهم است که معاینه فنی موتورخانهها و استانداردسازی آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

منبع: جوان آنلاین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار