163840
۱۴ تیر ۱۳۹۷
برای مسابقات جهانی؛

اوجاقی: ووشوکاران جوان با قهرمانی بزرگسالان انگیزه گرفتند

سرمربی تیم رده‌های سنی ووشو گفت: قهرمانی تیم ملی در مسابقات جهانی، انگیزه‌ای برای ووشوکاران نوجوان و جوان در مسابقات جهانی شده است.

به گزارش کودک پرس ، امیر اوجاقی درباره آخرین وضعیت سانداکاران جوان قبل از اعزام به رقابت‌های جهانی برزیل گفت: در سه ماه گذشته اردو‌های خوبی داشتیم و سانداکاران از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی به سطح قابل قبولی رسیده اند. در چند روز آینده پیش از اعزام ووشوکاران به برزیل هم این فرصت را دارند که به اوج آمادگی برسند.
وی به قهرمانی تیم ملی در رقابت‌های جهانی کازان اشاره کرد و افزود: در مسابقات رزمی چیزی قطعی نیست و نمی‌توانیم پیش بینی کنیم، اما با توجه به اینکه سال گذشته تیم بزرگسالان ایران موفق شد در روسیه قهرمان جهان شود، انگیزه بالایی برای جوانان به وجود آمده تا تلاش کنیم و در رده‌های سنی هم بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم.

سرمربی تیم ووشو جوانان و نوجوانان در بخش ساندا (مبارزه) گفت: هشت سانداکار و ۶ تالوکار ۱۷ تیر به مسابقات جهانی برزیل اعزام می‌شوند و قهرمانی جهان دور از دسترس نیست.

وی درباره برنامه‌های تدارکاتی تیم ووشو جوانان و نوجوانان افزود: هیچ اردوی خارجی نداشتیم، اما به جای آن بهترین اتفاق برپایی اردو‌های مشترک با تیم ملی بود که کمک بزرگی به ما کرد، چون توانستیم با قهرمانان جهان تمرین کنیم.

 

اوجاقی با اشاره به اینکه هر هشت سانداکار ایران برای نخستین بار به رقابت‌های برون مرزی اعزام می‌شوند، گفت: این ووشوکاران حتی برای اولین بار است که در رقابت‌های بین المللی شرکت می‌کنند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار