16375
۲۳ بهمن ۱۳۹۵

کودک شو

پیش تولید مسابقه خانوادگی «کودک شو» با حضور چهره‌های مطرح حوزه سینما، تلویزیون، موسیقی و ... آغاز شد.

به گزارش کودک پرس، «کودک شو» عنوان جدیدترین برنامه شبکه نسیم است که به کارگردانی رضا مهرانفر و تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و رضا نصیری شهرضایی به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده است.

این برنامه براساس مطالعات و تحقیقات صورت گرفته، در راستای اهداف مورد نیاز جامعه و موضوعات روز؛  با محوریت پیوند بین دنیای کودکان و خانواده‌هایشان شکل گرفته است. از این منظر، وجه بازی و تلاش و دورهمی خانوادگی در این برنامه نسبت به رقابت و برد و باخت در اولویت قرار می‌گیرد.

 

پروژه «کودک شو» در چارچوب یک برنامه با گونه «مسابقه – بازی» است که رقابتی را بین کودکان سه تا پنج سال و والدینشان برگزار می‌کند. در این برنامه علاوه بر بخش رقابتی، چهره‌هایی از بخش‌های گوناگونی چون  بازیگران سینما، تلویزیون، خوانندگان،  فعالان حوزه موسیقی و… نیز به همراه فرزندان‌شان حاضر می‌شوند و در این قسمت هم برنامه‌هایی برای مهمان ویژه در نظر گرفته شده است.

یک مجری از بین بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون انتخاب شده است، که از ابتدا تا انتها، مسابقه و برنامه را هدایت می‌کند.

 

«کودک شو» یکی از پروژه‌هایی است که برای اولین‌بار در تلویزیون، در قالب یک رقابت، به این صورت، به تعامل بین خانواده‌ها و فرزندان‌شان می‌پردازد. این برنامه که قرار است در ۹۰ قسمت روی آنتن شبکه نسیم برود، از ابتدای اسفندماه ضبط خود را آغاز می‌کند.

 

منبع: ایلنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار