موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
16370
۲۳ بهمن ۱۳۹۵

همایش قرآنی «من یک کودک انقلابی‌ام»

همایش قرآنی «من یک کودک انقلابی‌ام» با حضور فعالان قرآنی در آستان مقدس سیدحمزه(ع) تبریز برگزار شد.

به گزارش کودک پرس، همایش قرآنی «من یک کودک انقلابی‌ام» با حضور فعالان قرآنی عصر روز گذشته در آستان مقدس سیدحمزه(ع) تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام رضاجعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز در این همایش اظهار کرد: شیرازه و منشا انقلاب اسلامی، قرآن و تعالیم آن بوده است، جامعة‌القرآن نیز در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، اقداماتی را انجام داده است که از آن جمله می‌توان به همایش بزرگ من یک کودک انقلابی‌ام اشاره کرد.

حجت‌الاسلام جعفری، افزود: هدف عمده از این همایش بیان این نکته به کوکان است که انقلاب اسلامی ایران بر پایه تعالیم قرآنی برپا شد و کودکان قرآن آموز نیز باید این تعالیم را در راستای اهداف قرآنی به کار گیرند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز، تاکید کرد: بیش از ۱۰۰ ختم کامل قرآن کریم در حال انجام است که ثواب آن به روح بنیانگذار کبیر انقلاب تقدیم خواهد شد و امید است در آینده نیز شاهد افزایش  این فعالیت‌ها باشیم.

وی بیان کرد: هر گونه نشست و برخاست با قرآن، انسان را نورانی می‌کند و بهترین راه برای خانواده‌ها و به منظور دوری از مادی‌گرایی و افزایش معنویت، انس با قرآن است.

 

حجت‌الاسلام جعفری، با بیان اینکه با تمسک به قرآن است که می‌توان از دستورات آن یاری جست، گفت: نورانی و معنوی شدن جان و مال و همچنین روح انسان از جمله مزیت‌های قرآن است که زمینه را برای موفقیت و پیروزی‌های بعدی فراهم می‌کند.

 

 

منبع: ایکنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار