163695
۱۳ تیر ۱۳۹۷

نمایش «جنگ کور» برای کودکان زنجان اجرا می‌شود

نمایش «جنگ کور» با حضور بیست بازیگر کودک، از دهم لغایت بیست‌ و چهارم تیر ماه ۹۷ ساعت ۱۹ در محل تالار هنر فرهنگ‌سرای امام (ره) به روی صحنه می‌رود.

به گزارش کودک پرس ، نمایش «جنگ کور» در محل تالار هنر فرهنگسرای امام (ره) برای کودکان زنجان اجرا می شود.

نمایش «جنگ کور» به نویسندگی بهروز غریب‌پور و کارگردانی حسین نجفی، طی روزهای یاد شده از ساعت ۷ عصر در محل تالار هنر فرهنگسرای امام (ره) اجرا می شود.

این نمایش با همکاری و مشارکت حوزه هنری استان زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، انجمن هنرهای نمایشی و شهرداری زنجان اجرا خواهد شد.

 

مجموعه شعر «گنجشکها سنگ می‌خورند» نقد و بررسی شد

نقد و بررسی مجموعه شعر «گنجشکها سنگ می‌خورند» سروده مریم میری با حضور شاعران و پیشکسوتان شعر و ادب در حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.

مسئول واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری زنجان، گفت: به همت واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری، نشست نقد و بررسی مجموعه شعر «گنجشکها سنگ می‌خورند» سروده مریم میری، عصر روز دوشنبه ۱۱ تیرماه ۹۷ در حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.

 

طاهره ابراهیم پور افزود: نشست نقد و بررسی مجموعه شعر «گنجشکها سنگ می‌خورند» سروده مریم میری، با حضور شاعران، پیشکسوتان و منتقدان شعر و ادب در حوزه هنری استان زنجان برگزار گردید.

مسئول واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری زنجان، گفت: علیرضا بازرگان، عاصم اسدی و حامد رحمتی به عنوان منتقد در این نشست حضور داشتند و به نقد ادبی اشعار چاپ شده مریم میری در کتاب مجموعه شعر «گنجشکها سنگ می‌خورند» پرداختند.

ابراهیم پور ادامه داد: این نشست با هدف گسترش اندیشه های سازنده، مثبت‌نگر و توان‌افزا در جهت غنا بخشی به آثار شاعران  برگزار شد.

 

وی با اشاره به استقبال چشمگیر شعرای جوان و علاقمند به برگزاری نشستهای نقد و بررسی شعر، اظهار داشت: نقد مجموعه شعر «گنجشکها سنگ می‌خورند» اولین نشست از سلسله نشستهای نقد و بررسی شعر در سال ۹۷ بود که مورد استقبال علاقمندان به شعر قرار گرفت.

ابراهیم پور افزود: این نشست ها فرصتی را برای اهالی شعر و ادب فراهم می سازد تا بتوانند دور هم گرد آمده و آخرین آثار چاپ شده همدیگر را شنیده و نقد نمایند که طبق برنامه‌ریزی انجام شده در واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری زنجان، نشست‌های نقد و بررسی مجموعه اشعار چاپ شده شعرای استان به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ مجموعه شعر «گنجشکها سنگ می‌خورند» سروده مریم میری در سال ۹۳ توسط انتشارات اقلیما با تیراژ ۱۱۰۰ نسخه به چاپ رسیده است. این کتاب ۳۶ شعر با موضوع آزاد را در خود جای داده است.

 

کتاب دوم این شاعر زنجانی به نام «چمدانی پر از بی تو بودن» در سال ۹۶ توسط انتشارات قطب چاپ شده است.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار