موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
16368
۲۳ بهمن ۱۳۹۵

جدیدترین آمار مهد های کودک مجوز دار کشور

در حال حاضر 17 هزار مهد کودک، مجوز فعالیت خود را از سازمان بهزیستی کشور دریافت کرده اند.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور وضعیت آخرین مهدهای کودک دارای مجوز را تشریح کرد.

به گزارش میزان، حبیب الله مسعودی فرید گفت: در حال حاضر 17 هزار مهد کودک، مجوز فعالیت خود را از سازمان بهزیستی کشور دریافت کرده اند.

وی افزود: از تعداد 17 هزار مهد کودک مجوز دار کشور، 7 هزار و 500 مهد، روستا مهد بوده، هزار و 200 مهد در حاشیه شهرها فعالیت می کنند و مابقی مهد کودک های شهری هستند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور یکی از سیاست های سازمان بهزیستی کشور را حمایت از مهدهای کودک و موسسان این مهدها دانست و اظهارکرد: در تلاش هستیم تا از مهدکودک هایی که در مناطق محروم کشور احداث می شوند، حمایت بیشتری داشته باشیم.

مسعودی فرید در خصوص حمایت های سازمان بهزیستی از خانواده های کم برخوردار جهت حضور فرزندان این خانواده ها در مهدهای کودک تصریح کرد: سازمان بهزیستی بخشی از هزینه های حضور فرزندان خانواده های کم برخوردار در مهدهای کودک را تامین می کند ضمن اینکه اکنون در روستا مهدها، یک وعده غذای گرم رایگان نیز به کودکان ارائه می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر کار توزیع یک وعده غذای گرم در روستا مهدهای شهرهای محروم ایلام، آذربایجان غربی، خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، قم، اردبیل و سیستان و بلوچستان در حال انجام است و به دنبال این هستیم که این برنامه در سایر استان های کشور نیز استمرار یابد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی کشور مسئولیتی در قبال مهدهای کودک فاقد مجوز ندارد اذعان کرد: درخواست ما از خانواده ها این است که پیش از ثبت نام فرزندان خود در مهدهای کودک از مجوز داشتن آنها اطمینان کسب کنند زیرا سازمان بهزیستی در قبال مهدهای کودک فاقد مجوز مسئولیتی ندارد.

مسعودی فرید اظهارکرد: در صورت اطلاع خانواده ها در رابطه با مهدهای کودک فاقد مجوز، سازمان بهزیستی با این مهدها برخورد خواهد کرد.

 

 

منبع: تابناک

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار