163541
۱۲ تیر ۱۳۹۷
ابتکار جالب مدرسه خواهران ریحانه الرسول (سلام‌الله علیها) نکا؛

راه‌اندازی «مهدکودک» در ساحل دریا

با شروع فصل تابستان و گرما، مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول (سلام‌الله علیها) نکا با همکاری سپاه ناحیه این شهر، «مهد کودک» را در ساحل دریای مروارید نکا راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، خانم زینب ساداتی، مدیر مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول نکا بیان کرد: مازندران به دلیل جاذبه های گردشگری به خصوص دریا، هرساله به خصوص ایام تابستان پذیرای مسافران زیادی از داخل و خارج کشور است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول نکا افزود: هرسال با فرا رسیدن فصل تابستان طرح دریا در سواحل مازندران برگزار می شود که این طرح در دریای مروارید نکا نیز اجرا می گردد.

وی خاطرنشان کرد: با شروع فصل تابستان و گرما، مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول (سلام‌الله علیها) نکا با همکاری سپاه ناحیه این شهر، مهد ساحل را  در ساحل دریای مروارید نکا راه اندازی می کند. این مهد در آخر هر هفته، روزهای پنج شنبه و جمعه فعالیت دارد.

 

مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول (سلام‌الله علیها) نکا در پایان با اشاره به هدف از برپایی مهد در ساحل دریا خاطر نشان کرد: در این طرح کودکان در فضایی سالم و مفرح با باورهای دینی در قالب شعر، قصه و بازی آشنا شده و این مفاهیم در ذهنشان ماندگار می شود؛ لذا حلاوت و لذت حضور در این فضا در کنار دریا باعث جذب کودکان و سوق دادن آنها به سوی ارزشهای دینی و اسلامی می گردد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری حوزه

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار