موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
16353
۲۳ بهمن ۱۳۹۵

تجلیل از نویسندگان دینی کودک و نوجوان

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم از برگزاری مراسم های ویژه تجلیل از نویسندگان دینی کتاب کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش کودک پرس، حجت الاسلام  عطاء الله جباری با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از مجید ملامحمدی از نویسندگان مطرح کتاب کودک و نوجوان از سوی این اداره کل ابراز داشت: ما قطعاً در آینده نیز برنامه های تجلیل دیگری از این دست نویسندگان به خصوص عزیزانی که در حوزه کتاب دینی فعالیت می کنند، برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم موجود در قم به جهت وجود حوزه های علمیه و نهاد روحانیت و اماکن دینی گفت: این ظرفیت عظیم می طلبد که ما به ادبیات دینی به خصوص در عرصه کودک و نوجوان، مقوله شعر به ویژه شعر آیینی و نیز داستان توجه جدی کنیم.

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی قم تاکید کرد: آنچه مهم است این که ما در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی می بایست توجه بیشتری به هنرمندان و فرهیختگان و اهالی قلم داشته باشیم و در این بین این اداره کل توانسته حلقه ارتباطی میان کتاب خوانان و خانواده ها با اهالی قلم به خصوص نویسندگان کتاب باشد.

وی همچنین بیان داشت: نویسندگان و اهالی قلم باید بیش از این ها از طریق رسانه ها و فضای مجازی و محیط های علمی و فرهنگی به آحاد مردم و به خصوص خانواده ها معرفی شوند، تا به این طریق به تبلیغ آثار آن ها نیز پرداخته شود.

منبع: حوزه نیوز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار