163517
۱۲ تیر ۱۳۹۷
روشن:

زنان، اصفهان را به شهر دوستدار کودک نزدیک می‌کنند

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حضور زنان در تصمیم‌گیری‌ها می‌تواند اصفهان را برای رسیدن به شهر دوستدار کودک، زنان، جوانان و همه اقشار جامعه نزدیک کند.

به گزارش کودک پرس ، فریده روشن با اشاره به دستاوردهای برگزاری نخستین نشست مشترک زنان شوراهای اسلامی استان اصفهان با عنوان چالش‌ها و فرصت‌های حضور و نقش زنان در مدیریت شهری اظهار کرد: خوشبختانه رویکرد و نگرش مسئولان بالادست نسبت به حضور زنان در جامعه و همچنین در مسئولیت‌های مختلف تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه برای اینکه بتوانیم از همه سرمایه‌ انسانی استفاده کنیم و به توسعه پایدار برسیم باید فارغ از جنسیت به ادامه راه نگاه شود، افزود: باید توجه داشته باشیم در حال حاضر فعالیت زنان در شهرستان‌های کوچک با چالشهای بیشتری نسبت به شهرهای بزرگ روبه‌رو است که کار را برای بانوان سختتر می‌کند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مسئولان باید فارع از نگاه جنسیتی توجه داشته باشند که شهر چه نیازهایی دارد، افزود: این امر می‌تواند در راستای جلب مشارکت عمومی در فعالیت‌های جامعه نیز تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به استمرار نشست‌های مشترک زنان شوراهای اسلامی در استان اصفهان گفت: سعی داریم با استفاده از ظرفیت زنان شوراهای اسلامی شهرهای استان، موضوعات تخصصی تری را در حوزه زنان بررسی کنیم تا نتایج مطلوب تری در این زمینه حاصل شود.

روشن با بیان اینکه ۵۰ درصد از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند، افزود: باید توجه داشت که زنان نگاه جامع نگر دارند و هر گاه که در بحث تصمیمگیری به کار گرفته می‌شوند می‌توانند شهر را از حالت مردانه خارج کنند تا برای تک تک افراد از جمله زنان، کودکان، معلولان و … نیز مناسب شود.

وی ادامه داد: حضور زنان در تصمیم‌گیریها می‌تواند اصفهان را برای رسیدن به شهر دوستدار کودک، زنان، جوانان و همه اقشار جامعه نزدیک کند.

 

 

 

 

منبع: ایمنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار