موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
163384
۱۲ تیر ۱۳۹۷
معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد؛

طرح ارسال نشریات اهدایی برای مراکز خاص+ جزئیات

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در نظر دارد مراکز فرهنگی – عمومی که متقاضی دریافت نشریات اهدایی سامانه طرح نشریات اهدایی هستند، را در سامانه عضویت ثبت‌نام کند.

به گزارش کودک پرس ، سامانه طرح نشریات اهدایی که امسال با اتخاذ رویکردهای جدید به صورت گسترده تر به کار خود ادامه می‌دهد طی اطلاعیه‌ای از مراکز فرهنگی ـ عمومی که متقاضی دریافت نشریات این سامانه هستند خواست تا برای عضویت در سامانه طرح نشریات اهدایی از طریق تماس با شماره ۸۸۹۸۰۲۲۸-۰۲۱ نسبت به عضویت در طرح، اقدام کنند.

 

بنابر اعلام سامانه طرح نشریات اهدایی، تنها در فروردین ماه امسال بیش از ۲۰۶ هزار نسخه مجله برگشتی، در قالب این طرح، بسته بندی و به صورت رایگان در اختیار نهادهای فرهنگی ـ عمومی و سایر مراکز هدف قرار داده شد.

معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، تقویت بنیه اقتصادی مجلات و کمک به مطالعه نشریات در اماکن فرهنگی ـ عمومی که توان خرید منظم نشریات را ندارند از سال ۹۴ طرح خرید نشریات برگشتی را آغاز کرد. در این طرح، شماره‌های ماقبل آخر مجلات با قیمت تمام شده آنها خریداری و پس از بسته‌بندی، به صورت رایگان به مراکز مشخص شده شامل کتابخانه‌ها، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، پایانه‌های مسافربری، خوابگاه‌های دانشجویی، زندان‌ها و ندامتگاه‌ها و کانون‌های اصلاح و تربیت، سالن انتظار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، کمپ های ترک اعتیاد، بهزیستی و… اهدا می‌شود.

 

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی پیشتر نیز اعلام کرده بود مجلاتی که در حوزه ‌های سلامت، خانواده، کودک و نوجوان، ورزش و سرگرمی فعالیت می‌کنند، در اولویت خرید سامانه طرح نشریات اهدایی هستند.

 

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار