موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
163028
۱۰ تیر ۱۳۹۷

«یک آمپول ناقابل» در ۶۰ روز ساخته می‌شود/ بابائیان در راه جشنواره کودک و نوجوان

تهیه کننده یک آمپول ناقابل گفت: به مدت ۵۵ تا ۶۰ روز فیلمبرداری “یک آمپول ناقابل” انجام خواهد شد تا آن را به جشنواره کودک و نوجوان برسانیم. تدوین را حامد رضی همزمان با فیلمبرداری انجام می‌دهد، اما آهنگساز فیلم هنوز مشخص نشده است.

به گزارش کودک پرس ، داریوش بابائیان تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره فیلم “یک آمپول ناقابل” گفت: فیلم سینمایی “یک آمپول ناقابل” در شهر مبارکه،حوالی اصفهان و ورزشگاه نقش جهان تولید خواهد شد.

وی درباره موضوع یک آمپول ناقابل اظهار کرد: قصه درباره پسر خانواده آمپول‌چی است. خانواده آمپول چی تولید کننده آمپول هستند و با وحشت فرزندشان از آمپول مواجه می شوند. در این راستا ورزش فوتبال و انتخاب برای رده های قهرمانی به کمک فرزندشان می آید.

 

این تهیه کننده با اشاره به بازیگران یک آمپول ناقابل توضیح داد: علی صادقی، رضا شفیعی جم، هوشنگ حریرچیان، حدیث فولادوند، نسیم فطرت، شهرام قائدی، شادی محموپور، سارا دوست پور، محسن توکلی و پارسیا شکوری از بازیگرانی هستند که در یک آمپول ناقابل حضور دارند بازی می کنند.چنانچه بازیگر جدیدی قرار باشد به مجموعه اضافه شود آن را بررسی و اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

بابائیان با خاص دانستن قصه یک آمپول ناقابل، درباره رغبتش به تولید این فیلم بیان کرد: آنچه که در این قصه من را جذب کرد تا آن را تولید کنم قصه زیبای آن و بیان کردن برخی مسائل درباره نوجوانان است. دغدغه فیلمسازی ام از زمان “اتل متل توتوله” تا “راز دشت تاران” همواره نگرانی ها و خواسته های کودک و نوجوان بوده است و از بازیگران کم سن و سال نیز در فیلم هایم استفاده کرده ام و هر یک یا دو سال این روند را در فیلمسازی ام در عرصه کودک و نوجوان ادامه می دهم.

تهیه کننده “راز دشت تاران” ادامه داد: به مدت 55 تا 60 روز فیلمبرداری “یک آمپول ناقابل” انجام خواهد شد تا آن را به جشنواره کودک و نوجوان برسانیم. تدوین را حامد رضی همزمان با فیلمبرداری انجام می دهد اما آهنگساز فیلم هنوز مشخص نشده است.

 

بابائیان درباره موفقیت یک آمپول ناقابل در جشنواره کودک و نوجوان امسال خاطرنشان کرد: برخلاف دوره های گذشته در این دوره از جشنواره آثار زیادی شرکت خواهند داشت که به موضوعات مختلف کودک و نوجوان و دغدغه های آنان می پردازند. باتوجه به اینکه یک آمپول ناقابل از فضا و قصه گرمتری نسبت به آثار دیگر برخوردار است و نیز استفاده از بازیگرانی که هر کدام کاربلد و شناخته شده اند، در قالب طنز مفاهیم را به مخاطب منتقل و با آنان ارتباط برقرار می کنند این فیلم یکی از موفق ترین آثار جشنواره کودک و نوجوان خواهد شد.

گفتنی است؛ فیلمبرداری فیلم سینمایی “یک آمپول ناقابل” به نویسندگی و کارگردانی علیرضا محمودزاده و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری شکوفا فیلم به مدیریت داریوش بابائیان در ژانر خانوادگی و نوجوان برای حضور در جشنواره بین المللی کودک و نوجوان و جشنواره فیلم فجر از اوایل هفته شروع شد.

در این فیلم شرکت فولاد مبارکه سپاهان و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان همکاری می کنند. یک آمپول ناقابل کاری فرهنگی ورزشی و صنعتی است.

عوامل “یک آمپول ناقابل” عبارتند از: دستیار کارگردان و برنامه ریز: سیاوش رمضانپور، مدیر فیلمبرداری: نوید میهمانی، طراح صحنه و لباس: حمیده رسولی،طراح عروسک:محمد اعلمی،مدیر صدابرداری:هادی معنوی، طراح گریم : رضا سعیدی، مدیر تولید سینمایی: اسماعیل کردی، مدیر تولید صنعتی: جعفر خلیلیان، تدوین: حامد رضی، جلوه های ویژه: پیام عرب زاده “یک آمپول ناقابل” دومین همکاری علیرضا محمودزاده و داریوش بابائیان پس از حقه باز دم دراز است.

 

 

 

 

منبع: میزان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار