162825
۰۹ تیر ۱۳۹۷

انتشار ویدئویی هشدار دهنده از یک کودک‌ربایی بی‌دردسر فاجعه آفرید+ فیلم

ویدئویی هشدار دهنده در مورد یک آدم‌ربایی تبدیل به ویدئویی پر سر و صدا در هندوستان شد.

به گزارش کودک پرس ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه یک کودک ربایی را در یکی از خیابان‌های کراچی پاکستان به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می شود دو مرد موتورسوار خود را به چند کودک که در خیابان مشغول بازی بودند می رسانند و با قاپیدن یکی از آنها بلافاصله از محل دور می شوند.

البته این ویدئو یک ویدئوی ساختگی بود و این موتوسواران پس از چند لحظه به محل کودک ربایی بازگشتند. آنها پس از پیاده کردن کودکی که ربوده بودند یک نوشته را در مقابل دوربین گرفتند که روی آن این پیغام نوشته شده بود : ” فقط چند لحظه زمان می برد تا یک کودک از خیابان‌های کراچی ربوده شود.”

 

این موتورسواران قصد داشتند با تهیه این ویدئو به خانواده‌ها هشدار دهند تا بیشتر مراقب فرزندان خود به‌ویژه در فصل تابستان باشند. آنها در این ویدئو به والدین هشدار دادند تا مراقب پرسه افراد غریبه در نزدیکی فرزندان خود باشند.

اما انتشار این ویدئو موجب بروز خشونت در مناطقی از این کشور و به‌ویژه منطقه بنگلور هندوستان شد. منطقه بنگلور که گفته می‌شود یکی از مناطق پرخطر در هندوستان است یکی از افراد غریبه توسط افراد بومی به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و جانش را از دست داد. “کالو رام” که برای پیدا کردن کار به بنگلور آمده بود در اثر این اشتباه جانش را از دست داد.

 

در ادامه این ویدئوی ساختگی هشدار دهنده و همچنین لحظه ضرب و شتم این جوان در منطقه بنگلور هندوستان را می توانید مشاهده کنید.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار