162646
۰۹ تیر ۱۳۹۷

بازدید دبیر جشنواره فیلم کودک از بزرگ‌ترین پردیس سینمایی اصفهان

دبیر سی‌ویکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان از پردیس تازه‌ احداث سیتی سنتر اصفهان بازدید کرد.

به گزارش کودک پرس به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، علیرضا رضاداد مشاور عالی سازمان سینمایی و دبیر سی‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های‌کودکان‌ و‌ نوجوانان از پردیس سینمایی مجتمع سیتی‌سنتر اصفهان  بازدید کرد.

 

در این بازدید علیرضا رضاداد در جریان مراحل مختلف آماده‌سازی‌های فنی و برنامه پیوستن ظرفیت‌های نمایشی این پردیس به جمع سامانه نمایش فیلم‌های سینمایی کشور قرار گرفت. وی اظهار امیدواری کرد با توجه به ظرفیت‌های مطلوب و استاندارد نمایش این پردیس و گنجایش هزار نفری با دارا بودن پنج سالن مدرن و مجهز به استانداردهای روز دنیا، یکی از مراکز نمایش فیلم در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان‌ و نوجوانان باشد.

 

رضاداد ضمن تبریک افتتاح این مجموعه به شهروندان اصفهانی، از زحمات دست‌اندرکاران احداث این پردیس و مجتمع تشکر کرد و گفت: از ویژگی‌های این پردیس غلبه وجه فرهنگی، گردشگری و هنری آن بر جنبه‌های تجاری و اقتصادی آن است. شایان ذکر است؛ پردیس سینمایی مجتمع سیتی سنتر نخستین و بزرگ‌ترین مرکز تجاری، فرهنگی، تفریحی و گردشگری کشور بعد از انقلاب اسلامی در اصفهان است که به عنوان چهارمین مرکز خرید بزرگ دنیا نیز محسوب می‌شود.

 

این مرکز در مجموع ۷ طبقه و مجتمع تفریحی و سینمایی آن در ۲ طبقه دارای ۱۰ سالن سینما، سالن‌های بازی کودکان‌ و بازی‌های کامپیوتری، شهر اسباب بازی‌ها و …است.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار