موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
16241
۲۱ بهمن ۱۳۹۵

من کودک انقلابی‌ام

همایش «من کودک انقلابی‌ام» در امام‌زاده سید حمزه(ع) تبریز برگزار می شود.

به گزارش کودک پرس، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز در همین راستا چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش من کودک انقلابی‌ام در امام‌زاده سید حمزه(ع) تبریز خبر داد و گفت: این همایش روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه، راس ساعت ۹ و نیم صبح در آستان مقدس امام‌زاده سید حمزه(ع) تبریز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا جعفری در خصوص زمان برگزاری این همایش نیز اظهار داشت: همایش «من کودک انقلابی‌ام» پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه، راس ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح در آستان مقدس امام‌زاده سید حمزه(ع) تبریز برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز همچنین تصریح کرد: در این همایش معنوی و انقلابی، خانواده‌های قرآنی به همراه کودکانشان حضور یافته و شعار «من کودک انقلابی‌ام» را در آستان مقدس این امام‌زاده طنین‌انداز می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری ویژه برنامه‌های انقلابی در آستان مقدس امام‌زادگان(ع)، ادامه داد: همایش «من کودک انقلابی‌ام» تا ساعت ۱۲ بعد از ظهر ادامه خواهد داشت و مسئولان اداره اوقاف و امور خیریه تبریز نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

به گفته حجت‌الاسلام جعفری، همزمان با همایش «من کودک انقلابی‌ام»، همایش قرآنی و تجلیل از نخبگان قرآنی سه و نیم تا ۱۳ ساله نیز در آستان مقدس امام‌زاده سید حمزه (ع) تبریز برگزار شده و از نخبگان قرآنی آذربایجان شرقی تجلیل به عمل خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری ذاکر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار