موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
16214
۲۰ بهمن ۱۳۹۵

لزوم آشنایی کودکان با رشادت‌های شهیدان

کارکنان بهزیستی و مدیران و مربیان مهدهای کودک شهرستان اهواز با حضور مادر شهیدان محمدرضا و حمیدرضا حقیقی، در گلزار شهدای اهواز به شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

به گزارش کودک پرس، در دهه مبارک فجر کارکنان بهزیستی و مدیران و مربیان مهدهای کودک شهرستان اهواز با حضور در گلزار شهدای اهواز ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدا، طی مراسمی و با حضور مادر شهیدان حقیقی و جمعی از فرماندهان و مسئولان  سپاه با نثار گل و عطرافشانی مزار شهدای مدافع  حرم  به این شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

مادر شهیدان محمدرضا و حمیدرضا حقیقی در این مراسم گوشه‌ای از خاطرات و رشادت‌ها و نحوه شهادت این شهیدان عزیز را بیان کرد.

وی در ادامه از زحمات کارکنان بهزیستی تشکر کرده و بر تربیت کودکان در مهدها و آشنایی هر چه بیشتر آنها با رشادت‌ها و راه و روش شهیدان تاکید کرد.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خوزستان نیز در حاشیه مراسم ضمن تبریک ایام دهه فجر، برگزاری زنگ انقلاب در مهدهای کودک استان به صورت همزمان همراه با پخش سرودهای انقلاب، برگزاری طرح خاطره گویی از خاطرات انقلاب در مهدهای کودک، برگزاری فستیوال نقاشی کودکان مهدهای کودک با موضوع انقلاب، راهپیمایی کودکان و مربیان مهدها در قالب کاروان‌های شادی در روز 12بهمن، بازدید کودکان از مراکز کانون پرورش فکری و برگزاری جشن انقلاب در کلیه مهدهای کودک را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای مربیان، مدیران و کودکان مهدهای کودک عنوان کرد.

محمدرضا عباسی گفت: هدف از برگزاری این مراسم آشنایی کودکان مهدها با آرمانهای امام(ره) و انقلاب و تعمیق بخشیدن فرهنگ ایثار و فداکاری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان و علی الخصوص شهدای انقلاب است.

شهید محمدرضا دیرینه حقیقی در چهاردهم آذرماه سال 1344 در کلانشهر اهواز دیده به جهان گشود. این شهید عزیز در حالی‌که به عنوان بسیجی از سوی لشکر 7 حضرت ولی عصر (عج) خوزستان به جبهه اعزام شده بود در تاریخ 22 بهمن ماه سال 1364 در عملیات والفجر 8 در منطقه فاو آسمانی شد که لبخند ماندگارش در هنگام دفن، از وقایع بی‌نظیر دفاع مقدس بوده و تا همیشه زینت بخش تاریخ سراسر حماسه و ایثار ایران اسلامی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار