موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
16208
۲۰ بهمن ۱۳۹۵

افتتاح دو سالن سینمای کودک در آذربایجان‌غربی

مدیر كل كانون استان از افتتاح دو سالن سینماتئاتر در شهرهای خوی و میاندوآب در قالب طرح« كانون نمایش» خبر داد.

به گزارش کودک پرس، جواد زاهدی مدیر كل كانون استان از افتتاح دو سالن سینماتئاتر در شهرهای خوی و میاندوآب در قالب طرح« كانون نمایش» خبر داد و گفت: با وجود یک سالن سینماتئاتر در ارومیه و افتتاح این دو سالن‌ در شهرهای خوی و میاندوآب، تعداد سالن‌های سینماتئاتر كانون در آذربایجان غربی به ۳ سالن می‌رسد.
زاهدی افزود: این طرح كه در ارومیه با نمایش فیلم« مادر» ساخته لیلا میرهادی به مدت ۴۰ دقیقه آغاز شده بود، در شهرهای خوی و میاندوآب با نمایش فیلم« فرار از اردو» اثر غلامرضا رمضانی اجرا می‌شود.
مدیركل كانون استان ادامه داد: طرح« كانون نمایش» با هدف پاسخگویی به نیازهای فرهنگی كودكان و نوجوانان و ایجاد فرصت برقراری ارتباط هنرمندان و آثار هنری با این مخاطبان در استان آذربایجان‌غربی هم‌زمان با سراسر كشور اجرا می‌شود.
زاهدی با بیان این‌كه برای حضور گروهی مدارس و مهدهای کودک و … تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است،
افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ارومیه، خوی و میاندوآب بلیط‌های مربوط به سانس‌های مختلف را خریداری کنند.
گفتنی است نمایش فیلم در سالن‌های سینمای کانون استان در مناسبت‌های ویژه و ایام عزاداری و سوگواری ائمه اطهار و همچنین روزهای جمعه، به طور کامل تعطیل است.

 

 

منبع: خبرآنلاین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار