162029
۰۴ تیر ۱۳۹۷

استقبال از پیام‌رسان ویژه کودکان در جهان

به نظر می‌رسد پیام‌رسان مسنجر کیدز که سال گذشته در آمریکا از سوی فیس‌بوک توسعه داده و عرضه شد، حالا از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران برخوردار شده و قرار است برای کاربران دیگر کشورها نیز در دسترس قرار بگیرد.

به گزارش کودک پرس ، پیام‌رسان مسنجر کیدز مخصوص کودکان قرار است در کشورهای دیگری همچون کانادا و پرو نیز عرضه شده و در دسترس کودکان قرار بگیرد.

اپلیکیشن پیام‌رسان فیس‌بوک مسنجر که سال گذشته به منظور استفاده راحت و ایمن کودکان از فضای مجازی پیام‌رسان مخصوص مسنجر کیدز (Messenger Kids ) را برای کودکان و نوجوانان اهل کشور ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی و عرضه کرد، از استقبال بی‌نظیری از سوی والدین آمریکایی و همچنین کاربران کودک و نوجوان در این کشور برخوردار شد.

حالا فیس بوک اعلام کرده است والدین و کاربران اهل کشورهای کانادا و پرو نیز باید خوشحال باشند چراکه قرار است مسنجر کیدز به این کشورها نیز بیاید و کودکانشان را از گزند و آسیب‌های اجتماعی فضای آزاد مجازی حفظ کند.

این امر که حاصل همکاری‌های میان فیس بوک، محققان و پژوهشگران دانشگاه ییل در حوزه هوش مصنوعی و گروهی از مشاوران بین‌المللی است، به زودی با انتشار در کشورهای دیگر می‌خواهد کودکان و نوجوانان را در محیطی گرم، صمیمانه و امن پرورش دهد و خیال والدین آن‌ها را از ارتباطات با افراد غریبه، ناشناس و همچنین خطرات و تهدیدات فضای باز مجازی آسوده کند.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار