موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
16202
۲۰ بهمن ۱۳۹۵

قایق کاغذی در کرج

یک مترجم و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان از افتتاح فروشگاه محصولات فرهنگی با عنوان «قایق کاغذی» در مهرشهر کرج خبر داد. راه و هدف اصلی «قایق کاغذی» ترویج خواندن است.

به گزارش کودک پرس، یک مترجم و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان از افتتاح فروشگاه محصولات فرهنگی با عنوان «قایق کاغذی» در مهرشهر کرج خبر داد.

به گزارش ایسنا، مسعود ملکیاری گفت: این فروشگاه محصولات فرهنگی نظیر کتاب، موسیقی، بازی و… عرضه می‌کند و فروش آنلاین و ارسال رایگان به سراسر کشور بخشی از خدمات آن است.

او اظهار کرد کرد: راه و هدف اصلی «قایق کاغذی» ترویج خواندن است؛ اگر خودمان بخوانیم از زندگی فردی بیشتر لذت خواهیم برد و اگر همراهانمان هم بخوانند زندگی اجتماعی بهتری خواهیم داشت. به همین دلیل برای همه کتاب داریم؛ اگر می‌توانید بخرید، اگر نه امانت ببرید. اگر توانایی مالی دارید بخرید و با امضای خودتان در قفسه مخصوص قایق کاغذی بگذارید تا آخر هر ماه برای مراکز محروم ارسال شود. اگر توانایی خرید کتاب ندارید ولی عاشق کتاب هستید، قایق کاغذی در خدمت شماست. بیایید دست هم را بگیریم؛ تنها راه سعادت ایران، خواندن است.

علاقه‌مندان به خرید اینترنتی محصولات «قایق کاغذی» می‌توانند به آدرس https://t.me/ghayeghbook مراجعه کنند.

مسعود ملکیاری از مترجمان و نویسندگان انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است که علاوه بر ترجمه آثاری چون مجموعه «جنگ‌آوران جوان» اثر جان فلنگن و «مدرسه عهد بوق» نوشته آر. ال. استاین در حوزه تدریس  بر پایه کارگاه آموزش نگارش خلاق و داستان‌نویسی نیز فعال است.

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار