موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
161804
۰۳ تیر ۱۳۹۷

​بازی ادامه‌دار حسن احمدی در بازار کتاب

کتاب «بازی ادامه دارد» نوشته حسن احمدی از سوی بخش کودک و نوجوان انتشارات امیرکبیر (کتاب‌های شکوفه) منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، حسن احمدی درباره کتاب «بازی ادامه دارد» که به تازگی از سوی بخش کودک و نوجوان انتشارات امیرکبیر (کتاب‌های شکوفه) منتشر شده است، گفت: «بازی ادامه دارد» جلد دوم کتاب «بازی‌ها و لحظه‌ها» است که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

وی درباره محتوای کتاب نیز توضیح داد: در این دو کتاب داستان مادربزرگی روایت می‌شود که در منزلش در شمال کشور زندگی می‌کند و مشغول نوشتن رمان است. شخصیت‌ةای رمان ماربزرگ را نوه‌هایش تشکیل می‌دهند. در رمان برای نوه‌ها ماجراهایی اتفاق می‌افتد که گاهی بد و گاهی خوب است. اما اتفاق‌های بدی که برای نوه‌ها پیش می‌آید از سوی دختر ژولیده و پژمرده‌ای است که در خانه مادربزرگ زندگی می‌کند و به خاطر شیطنت‌هایی که دارد دور از چشم مادربزرگ بخشی از رمان را می‌نویسد.

احمدی اضافه کرد: همچنین در داستان، شهرک خیالی را تعریف کرده‌ام که زیر زمین قرار دارد و افرادی که در آنجا زندگی می‌کنند تمام اجزای بدنشان مثلثی شکل است. روشنایی آن سرزمین هم به واسطه حرکت افراد و وزش باد و فعل و انفعالات آدم‌ها تامین می‌شود. شخصیت‌های داستان وارد این شهر زیرزمینی می‌شوند اما نمی‌دانند چگونه باید از آنجا خارج شوند.

وی درباره ادامه‌دار بودن این رمان نیز بیان کرد: این رمان ادامه دارد و به زودی نوشتن جلد سوم آن را شروع می‌کنم.

 

حسن احمدی داستان نويس، شاعر و كارگردان درسال 1338 در ميانه به‌دنيا آمد. از جمله آثار او می‌توان به رمان «مثل يك بازی»، «باران که می بارید»، «پاييز گرم»، «كودك عجيب»، «افسانه دانی و مانی»، «تك درخت سيب»، «بوی خوش سيب»، «اين تحميل شده‌ها»، «آيينه سرخ»، «به خاطر پرنده‌ها»، «یک پروانه هزار پروانه» و «بزرگ مردان کوچک» اشاره کرد.

بخش کودک و نوجوان انتشارات امیرکبیر (کتاب‌های شکوفه)، کتاب «بازی ادامه دارد» نرا در قالب 111 صفحه با شمارگان هزار نسخه و قیمت 130 هزار ریال منتشر کرده است.

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار