موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
16168
۱۹ بهمن ۱۳۹۵

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در اراک

چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با حضور ۲۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان بین ۸ تا ۱۸سال به مناسبت ایام الله دهه فجر در اراک برگزار شد.
به گزارش کودک پرس، ملیحه طورانی، مدیر مؤسسه شمیم قرآن در این رابطه به خبرنگار ایکنا، گفت: چهاردهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان اراک چهارشنبه، به مناسبت سی‌وهشتمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور ۲۰۰ نفر از علاقمندان به مباحث قرآنی برگزار شد.
وی تصریح کرد: داوطلبان در رشته‌های حفظ در سطوح مختلف، خوشنویسی سوره مبارکه«قدر»، قرائت ترتیل، نقاشی با محوریت ملی–مذهبی، تواشیح، مقاله نویسی و مفاهیم در این جشنواره حضور داشتند.
طورانی گفت: اهدای جایزه عمومی به دانش‌آموزان خردسال زمینه اشتیاق این نسل در امور قرآنی را فراهم می‌کند، خوشبختانه این مسابقات در سطح خوبی برگزار شد که امیدوارم در سال‌های آینده شاهد حضور بیشتر دانش‌آموزان باشیم.
مدیر مؤسسه شمیم قرآن هدف از برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان را ترغیب دهه ۷۰ و ۸۰  به مباحث قرآنی عنوان کرد و گفت: حضور کودکان در برنامه‌های قرآنی نقش پیشگری از آسیب‌های ایام جوانی و بزرگسالی دارد که امیدواریم والدین این برنامه‌ها بیشتر توجه کنند.
منبع: ایکنا
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار