161592
۰۲ تیر ۱۳۹۷

پیش‌بینی شرکت بیش از ۶۰۰ کودک از مجموعه بهزیستی در جشنواره کتابخوانی رضوی

دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان همدان عنوان کرد: فراخوان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی ویژه گروه‌های سنی کودک از امروز برای کلیه مهد‌های استان منتشر شد، پیش بینی می‌شود بیش از ۶۰۰ کودک از این مجموعه در این این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش کودک پرس ، افشین وهابیان دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان همدان اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه صورت گرفته مابین معاونت اجتماعی بهزیستی و کانون مهدهای استان با اداره کل کتابخانه‌ها، فراخوان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از امروز برای کلیه مهدهای استان منتشر شد.

وهابیان با بیان اینکه این فراخوان در این مجموعه در قالب مسابقه کتابخوانی و نقاشی ویژه کودکان منتشر شده است افزود: کودکان چهار تا شش سال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه فرزندان تحت پوشش این مجموعه و فرزندان پرسنل بهزیستی نیز می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند گفت: پیش بینی می‌شود پانصد کودک در سطح مهدها، حدود صد و چهل فرزند تحت پوشش مجموعه و تعدادی از فرزندان همکاران در این مسابقه حضور یابند.

دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان بیان کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته جامعه هدف روشن دلان نیز تا اواسط هفته جاری با در اختیار داشتن فایل صوتی و کتاب بریل می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخنامه‌های خود را تا ۳۱ تیرماه سال جاری به یکی از کتابخانه‌های عمومی در سراسر استان تحویل دهند گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت دانلود کتاب و شرکت در بخش الکترونیک مسابقه به ادرس www.Hamedanpl.ir مراجعه کنند.
وهابیان با بیان اینکه اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در ایام دهه ولایت با حضور افراد و خانواده‌های برگزیده در سطح استان برگزار خواهد شد گفت: ۸ جایزه ویژه به ۸ برگزیده در بخش خانوادگی اهدا خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان یادآور شد: در بخش انفرادی نیز ۳۱۳ نفر از برگزیدگان علاوه بر دریافت لوح سپاس و تندیس هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، جایزه یک میلیون ریالی دریافت می‌کنند.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار