16157
۱۸ بهمن ۱۳۹۵

توزیع سبد غذایی

مدیر کمیته امداد امام خمینی نی ریز از توزیع سبد غذایی بین خانواده هایی که قررندشان مشکل سوء تغذیه دارد خبرداد. 250 کودک زیر 6 سال در شهرستان دچار سوءتغذیه هستند.

به گزارش کودک پرس، امیر باوند پوری مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نی ریز با اعلام این خبر گفت: در راستای تأمین بخشی از نیازهای این کودکان سبدهای غذایی بین آن‌ها توزیع شد.

وی با اشاره به این‌که یک میلیارد و یکصد و بیست و دو میلیون ریال اعتبار برای توزیع این سبدها در شش ماهه اول سال 1395 هزینه شده است ، خاطرنشان کرد: سرانه دریافتی هر کودک در این طرح ۷۴۸ هزار ریال است که به‌صورت سبدهای غذایی این سرانه را دریافت می‌کنند.

باوندپوری اقلام این بسته‌های غذایی را شامل ماکارونی، مرغ، برنج، پنیر، سویا، شکر ، تخم مرغ، شیر و رب گوجه اعلام کرد.

 

مدیر کمیته امداد نی ریز افزود : کودکان تحت حمایت در این طرح به‌ صورت مستمر مورد آزمایش و سنجش شاخص‌های رشد قرار می‌گیرند.

 

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام (ره) توجه به بیمه و درمان مددجویان همچنین رسیدگی به مسائل بهداشتی و درمانی مددجویان را با جدیت دنبال می‌کند ادامه داد: ارائه خدمات درمانی و پرداخت کمک‌ هزینه‌های درمان مددجویان از جمله اقداماتی است که این نهاد خود را موظف به انجام آن می‌داند و معتقدیم که اقدامی موثر و ضروری در راستای حمایت از مددجویان تحت پوشش است.

 

منبع: نبض نی ریز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار