161540
۰۲ تیر ۱۳۹۷

کودک‌آزاری در نطنز تکذیب شد

رییس بهزیستی نطنز با اشاره به شایعات اخیر در خصوص کودک‌آزاری گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر وقوع کودک‌آزاری در شهر نطنز به اداره بهزیستی اعلام نشده و شایعات منتشر شده در این خصوص در فضای مجازی کاملاً بی‌پایه و اساس بوده است.

به گزارش کودک پرس ، در روزهای اخیر خبری در فضای مجازی دست به دست شد که چند تن از افراد جوان مهاجر ساکن نطنز از استان همجوار در پارک تفریحی سرابان برای دو تن از دختر و پسرهای نونهال مزاحمت ایجاد کرده و قصد تعرض داشتند که با هوشیاری پدر و مادر آنان و افراد حاضر نیت شوم آنان برملا و افراد مورد نظر شناسایی و تحویل نیروی انتظامی داده شده اند.

در پی این حادثه جمعی از جوانان نطنزی همراه با برخی از اعضای شورای شهر نطنز در مقابل دادگستری تجمع کرده و خواستار برخورد شدید با مسببان این رفتارهای ناهنجار شدند.

البته در این میان افرادی نیز با سوء استفاده از فضای حاکم در شهر هر روز دست به شایعات تازه ای زده و سعی بر تشویش اذهان عمومی کرده اند.

 

مهدی محبی، رییس بهزیستی نطنز با اشاره به صحت و سقم شایعات اخیر در شهرستان نطنز اظهار کرد: با توجه به انتشار این خبر در روزهای اخیر، اداره بهزیستی شهرستان بر حسب وظایف ذاتی بلافاصله پیگیری های لازم را از منابع مطلع در خصوص وقوع احتمالی این آسیب اجتماعی انجام داد که پس از پیگیری های صورت گرفته مشخص شد که هیچ موردی از کودک آزاری در شهرستان گزارش نشده است.

 

وی افزود: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر وقوع کودک آزاری در شهر نطنز به اداره بهزیستی اعلام نشده و شایعات منتشر شده در این خصوص در فضای مجازی کاملاً بی پایه و اساس بوده و تکذیب می شود.

 

رییس اداره بهزیستی از شهروندان نطنز درخواست کرد: به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجهی نداشته باشند و در صورت مشاهده و اطلاع از هر نوع کودک آزاری، مراتب را در اسرع وقت به اداره بهزیستی شهرستان اطلاع دهند تا از طریق هماهنگی با مراجع ذی‌ربط مورد پیگیری قرار گیرد.

 

 

 

منبع: ایمنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار