161440
۰۲ تیر ۱۳۹۷

ثبت نام بیش از ۲۰ هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری از ثبت نام ۲۴ هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و گفت: این جشنواره در سه رده سنی «کودک و نوجوان» جوان، بزرگسال و در بخش خانوادگی برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری شب گذشته (1 تیر) در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) است.

وی بابیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از مهمترین برنامه های کتابخانه های عمومی استان است افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با آغاز دهه کرامت با حضور علاقه مندان از سراسر کشور در استان برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه کودکان و نوجوانان مخاطبان اصلی جشنواره کتابخوانی رضوی هستند گفت: تعامل و همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می تواند کودکان و نوجوانان علاقه مند زیادی را جذب این رویداد مهم کند.

خلیل مقدم با اشاره به برگزاری جشنواره رضوی برای سومین سال در استان ابراز کرد: همکاری سایر دستگاه های فرهنگی بر هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره کتابخوانی رضوی کمک کند.

خاطرنشان می شود: علاقه مندان می توانند با مراجعه کتابخانه های عمومی و یا آدرس اینترنتی www.shahrekordpl.ir می توانند اطلاعات این جشنواره را دریافت کنند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار