موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
16110
۱۷ بهمن ۱۳۹۵

برگزاری نشست‌های تخصصی ارتقای محصولات فرهنگی

نخستین روز از برگزاری نشست‌ «بررسی استانداردهای کتاب کودک» در مرکز مطالعات فرهنگی، ۱۷ بهمن‌ماه ساعت ۱۵ تا ۱۸ در مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران برگزار می‌شود.
به گزارش کودک پرس،  صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه‌ کتاب کودک و نوجوان در ۶ نشست پی درپی به بررسی استانداردسازی کتاب کودک در حوزه‌ شعر و داستان، ترجمه، تصویرگری، ویرایش، چاپ و نشر و مخاطب شناسی خواهند پرداخت.
مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده‌ پیشکسوت و رئیس کتابخانه‌ ملی کودک و نوجوان، محمود برآبادی نایب رییس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، مهدی شعبانی منتقد و پژوهشگر کتاب و مسعود ملک یاری نویسنده و مترجم و منتقد این حوزه با ارائه‌ راهکارهایی به بررسی نقاط ضعف و قوت تألیف خواهند پرداخت و در ادامه راهکارهایی برای استانداردسازی این حوزه ارائه خواهند داد.
این نشست‌ها در راستای برگزاری «چهارمین دوسالانه‌ی همایش و جشنواره ملی ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی» که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی  برگزار می‌شود، تمهید شده است.
نخستین روز از برگزاری این نشست‌ها ۱۷ بهمن‌ماه ساعت ۱۵ تا ۱۸ در مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران برگزار می‌شود.
مرکز مطالعات فرهنگی در چهارراه ولی‌عصر (عج)، خیابان برادران مظفر شمالی، بن بست مهربان، واقع است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۴۸۶۹۲۹ تماس بگیرند.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار