161080
۳۰ خرداد ۱۳۹۷
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر:

قصور پزشکی در مرگ کودک خرمشهری صورت نگرفته است

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: در مرگ کودک خرمشهری هیچگونه قصور پزشکی در بیمارستان صورت نگرفته است.

به گزارش کودک پرس ، فرشید بهشتی ضمن عرض تسلیت به خانواده کودک تازه درگذشته خرمشهری افزود: این کودک پیش از مراجعه به بیمارستان سه بار به مطب پزشکان بخش خصوصی مراجعه داشته که بار آخر به علت بدحال بودن، شوک ناشی از کم‌آبی شدید بدن و کاهش سطح هوشیاری و اختلال تنفسی توسط پزشک، به بیمارستان ولیعصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) ارجاع داده شد.

وی با بیان اینکه شرایط بد بیمار به صورت تلفنی به رئیس بیمارستان نیز اطلاع داده شد، اظهار کرد: پس از مراجعه بیمار به اورژانس، بلافاصله به اتاق احیاء اعزام شد و با وجود اینکه به دلیل شوک شدید، رگ های محیطی مشخص نبود، اقدامات درمانی به سرعت شروع می‌شود که در این هنگام به علت اسیدوز شدید و پتاسیم خون بالا به رغم تلاش زیاد کادر درمانی، کودک فوت می‌شود.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با اشاره به مطالب کذب منتشر شده در فضاهای مجازی در خصوص فوت این کودک تصریح کرد: به رغم ارائه خدمات درمانی مناسب به شهروندان خرمشهری، طرح مطالبی نادرست به جز دلسردی کادر درمان بیمارستان نتیجه‌ای را در بر ندارد.

بهشتی گفت: بیمارستان ولیعصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) به لحاظ ارائه خدمات درمانی یکی از بیمارستان های پیشرو در منطقه بوده و آمار و شاخص های بهبود یافتگان، تعداد اعمال جراحی، تعداد معاینه بیماران در کلینیک فوق تخصصی شهید عسگری‌زاده، تعداد سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی‌های انجام شده و کاهش آمار سزارین و غیره نشانه اعتماد مردم و شاهد این ادعا است.

 

وی در پایان افزود: واحد شکایات و روابط عمومی بیمارستان ولیعصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) و شبکه بهداشت و درمان خرمشهر همه‌روزه در خدمت همشهریان بوده تا با پیشنهادها و انتقادهای سازنده خود، ما را در ارائه خدماتی بهتر یاری کنند.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار