موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
16098
۱۷ بهمن ۱۳۹۵

کارگاه های روانشناسی کودک و نوجوان در قشم

این کارگاه های آموزشی با محوریت بررسی تربیت جنسی، فرزند پروری نوجوانان و آموزش مهارت های زندگی به فرزندان در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.
به گزارش کودک پرس، میترا مشرقی مقدم روز شنبه با اعلام این مطلب گفت: این کارگاه های آموزشی همگانی در پی استقبال کارکنان سازمان منطقه آزاد از دوره های فردی با محوریت بررسی تربیت جنسی، فرزند پروری نوجوانان و آموزش مهارت های زندگی به فرزندان در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

وی افزود: در نخستین مرحله این دوره های آموزشی، مباحث تربیت جنسی شامل پیشگیری از سواستفاده جنسی، پاسخ به سوالات جنسی مربوط به کودک و نوجوان، رفتارهای جنسی در کودکان و مدیریت بلوغ در نوجوانان روز پنجشنبه ۱۴ بهمن به شرکت کنندگان در دو نوبت صبح و بعد ازظهر ارائه شد.

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان ادامه داد: مباحث مربوط به فرزند پروری نوجوانان هم روز جمعه ۱۵ بهمن در دو نوبت صبح و بعد ازظهر و هر نوبت در چهار ساعت برای اولیای دانش آموزان توسط مریم دلاوری مدرس روانشناسی کودک و نوجوان تشریح شد.

به گفته وی، مهارت های ارتباطی، اصول افزایش رفتار مطلوب، مهارت های قانون گذاری و مهارت های حل تعارض از مباحث مطرح شده در کارگاه فرزند پروری بود که این مبحث روز جمعه آبنده ۲۲ بهمن هم برای والدین دانش آموزان مطرح خواهد شد.

مشرقی مقدم گفت: در سومین کارگاه آموزشی این دوره ها با عنوان مهارت های زندگی به کودکان، والدین با راه های مهارت خودآگاهی، مهارت های بین فردی، مهارت های مدیریت استرس و مهارت تفکر خلاق که روز پنجشنبه ۲۱ بهمن برگزار می شود آشنا خواهند شد.

بنا به این گزارش، طی یکسال حضور مشاور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان، دوره های مختلف مربوط به حوزه بانوان و مسائل کودک و نوجوان با محورهای مختلف در نقاط مختلف جزیره قشم با استقبال بسیار خوب خانواده ها برگزار شده است.

جزیره قشم با یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت و حدود ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کشور قرار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار