موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
16095
۱۷ بهمن ۱۳۹۵

جشنواره بزرگ قرانی شهرستان بشرویه

جشنواره بزرگ قرانی کودک و نوجوان ویژه ایام الله دهه فجر از سوی اداره تیلیغات اسلامی شهرستان بشرویه برگزار شد که کودکان و نوجوانان در رده های سنی مختلف در آن به رقابت پرداختند.

به گزارش کودک پرس، جشنواره بزرگ قرانی کودک و نوجوان ویژه ایام الله دهه فجر از سوی اداره تیلیغات اسلامی شهرستان بشرویه در محل هیئت سادات الحسینی برگزار شد که در همین راستا جمعیتی بالغ بر 400 نفر در این جشنواره بزرگ شرکت کردند.

“حجت الاسلام و المسلمین رضا بهشتی فر”  با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در رده های سنی مختلف از خردسال تا نوجوان و جوان در این دوره مسابقات به رقابت پرداختند گفت: جشنواره قرانی ایام الله دهه فجر با هدف آشنایی و ترغیب هر چه بیشتر فرزندان به قرائت قران و مانوس شدن با آیات کلام الله مجید برگزار شد که خوشبختانه مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفت.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه افزود: شرکت کنندگان در رشته های حفظ، ترتیل، قرائت،مفاهیم ،نقاشی، به رقابت پرداختند و داوران این جشنواره بعد از بررسی نتایج مسابقات نقرات اول تا سوم هر رشته قرانی را مشخص کردند.

وی از برگزاری مراسم تجلیل برگزیدگان جشنواره قرانی خبر داد و گفت: در همین راستا تعداد 41 نفر در رشته های نامبرده قرانی به عنوان نفرات اول تا سوم مسابقات انتخاب شدند که در مراسم تجلیل از تعدادی از آنان تقدبر شد.

منبع: پیام بشرویه

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار