160809
۲۹ خرداد ۱۳۹۷

نخستین دوره تربیت مربی قرآن و کودک در جامعة‌الزهرا(سلام‌الله علیها)

مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی از برگزاری نخستین دوره تربیت مربی قرآن و کودک در جامعة‌الزهراء (سلام‌الله علیها) خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سرکار خانم رسل کرباسی، مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی با اعلام این خبر گفت: نخستین دوره تربیت مربی قرآن و کودک از سوی آموزشگاه تخصصی قرآن هدی و با همکاری مؤسسه و گروه فرهنگی تبلیغی راه بهشت برگزار می‌شود.

مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی با بیان اینکه شرکت در این دوره برای همه بانوان از جمله بانوان طلبه و غیر طلبه، دانشجویان علوم قرآن، الهیات و عربی، فعالان قرآنی، معلمان و مربیان، آزاد است، افزود: ثبت نام آغاز شده و تا تا روز پنجشنبه ۷ تیرماه ادامه دارد.

بر پایه این گزارش به نقل از ایکنا، کرباسی با بیان اینکه دوره تربیت مربی قرآن و کودک از ۱۰ تیرماه آغاز می‌شود، افزود: این دوره به مدت ۲۰ ساعت و در ۶ جلسه در روز‌های یکشنبه (ساعت ۱۶ تا ۱۹) و پنجشنبه (ساعت ۸ تا ۱۲) برگزار می‌شود.

به گفته وی، شرکت‌کنندگان در این دوره با شیوه آموزش ساختاری سوره‌ها، مبانی آموزش قرآن به کودک و نوجوان، مخاطب‌شناسی، مهارت بیان شعر، داستان و اجرای نمایش، ساخت اشکال با کاغذ، خلاقیت، بازی و سرگرمی و اجرای مسابقات آشنا می‌شوند.

مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی از تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصد ویژه طلاب و کارمندان جامعه‌الزهراء (سلام‌الله‌علیها) خبر داد و گفت: برگزیدگان این دوره به دوره تکمیلی راه پیدا می‌کنند. افرادی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند، گواهی پایان دوره دریافت می‌کنند و به مراکز فرهنگی و تبلیغی معرفی می‌شوند.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند جهت ثبت نام به دبستان دوره دوم مجتمع آموزشی تربیتی هدی واقع در جامعة‌الزهراء (سلام‌الله‌علیها) مراجعه کنند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار