160716
۲۸ خرداد ۱۳۹۷
رییس بیمارستان بی بی حکیمه(سلام‌الله علیها) دوگنبدان؛

نخستین بیمارستان تخصصی مادر و کودک استان در دوگنبدان+ فیلم

بیمارستان بی بی حکیمه(سلام‌الله علیها) دوگنبدان نخستین بیمارستان تخصصی مادر و کودک در کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش کودک پرس ، رییس بیمارستان بی بی حکیمه(سلام‌الله علیها) گچساراننخستین بیمارستان تخصصی مادر و کودک استان در دوگنبدان گفت: این بیمارستان 96 تخت خوابی دارای بخشهای زنان و زایمان، زایشگاه ،نوزادان، اطفال، ان ای سی یو نوزادان،بخش مراقبتهای ویژه زنان، آزمایشگاه، رادیولوژی و اتاق عمل است.
پردیس بخشایی با بیان اینکه در این بیمارستان همه خدمات به مادر و نوزاد از قبل از تولد تا بعد از تولد ارائه می شود افزود: در همه بخشهای تخصصی این بیمارستان پرستارخانم به مادران و نوزادان خدمات رسانی می کنند.

رییس بیمارستان بی بی حکیمه(سلام‌الله علیها) دوگنبدان افزود: با وجود امکانات و تجهیزات پیشرفته برای مادران و نوزادان، به جز در موارد فوق تخصصی اعزام مادر و کودک به خارج از استان به حداقل می رسد.
بخشایی با بیان اینکه همه عمل های جراحی زنان در این بیمارستان انجام می شود ادامه داد: به زودی عمل های هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی نیز در این بیمارستان انجام می شود و نیازی به مراجعه بیماران به خارج از استان نیست.

وی اضافه کرد: همه خدمات درمانی این بیمارستان با تعرفه دولتی ارائه و با هدف ترویج زایمان طبیعی نیز به صورت رایگان انجام می شود.

بخشایی افزود: این بیمارستان علاوه بر بیماران شهرستان گچساران به همه بیماران استان خدمات رسانی می کند.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک نظر برای "نخستین بیمارستان تخصصی مادر و کودک استان در دوگنبدان+ فیلم"

با سلام.به نظر میرسد به منظور کم شدن دغدغه ،و آرامش خاطر پرسنل بخاطر دوری از فرزندان کوچکشان نیاز به مهدکودک در بیمارستان الزامی باشد

آخرین اخبار