موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
16061
۱۶ بهمن ۱۳۹۵

۲۷ غرفه کودک و نوجوان در دومین نمایشگاه کتاب کاشان

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۲۷ غرفه دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان به عرضه کتابهای کودک و نوجوان اختصاص دارد.

به گزارش کودک پرس، مصطفی جوادی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ نمایشگاه کتاب در مراکز استانی کشور برپا شده است و شهرستان کاشان پس از شاهرود دومین میزبان نمایشگاه سراسری کتاب در سال جاری است.
جوادی با اشاره به حضور پرشور و بازدید دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و دانشجویان از نمایشگاه کتاب در دومین روز گشایش افزود: این نمایشگاه علاوه بر عموم، فرصتی برای ارتباط مستقیم و رودرروی جمعیت بیش از ۷۰ هزار نفری دانش آموزی و دانشجویی منطقه کاشان با ناشران و دسترسی راحت تر این قشر به کتب مورد نیاز را فراهم کرده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی کاشان با اشاره به نقش میزبانی نمایشگاه در ترویج فرهنگ مطالعه این رویداد فرهنگی را گامی آغازین در مسیر پایتختی کتاب کاشان برشمرد و تاکید کرد: شهرستان کاشان با برخورداری از ۲۸۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی شامل ۱۱۰ جلد کتاب خطی و ۱۷۶ جلد کتاب چاپ سنگی و غیره و ۱۵ هزار عضو کتابخانه شایستگی این عنوان را دارد.

 

 

منبع: ایکنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار