160606
۲۸ خرداد ۱۳۹۷

مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی برگزار می‌شود

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از برگزاری مرحله استانی چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در سال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مهدی نامدار، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی به مدت سه روز از سه شنبه ۲۹ لغایت پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه ۹۷ در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار می‌شود.
وی افزود: جشنواره نوجوان خوارزمی برای چهارمین سال متوالی بین دانش آموزان متوسطه اول سراسر کشور در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: مرحله آموزشگاهی که اول مهر ماه ۹۶ با شرکت ۶۰ هزار دانش‌آموز استان برگزار و تعداد ۲۲۰ دانش‌آموز به مرحله استانی راه پیدا کردند و در نهایت ۱۲ نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.
وی به محورهای برگزاری این جشنواره نیز اشاره و عنوان کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی در شش محور پژوهش، زبان انگلیسی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، بازارچه، زبان و ادبیات فارسی و دست سازه‌های دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

نامدار به بیان اهداف جشنواره نوجوان خوارزمی پرداخت و ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش‌آموزان، کیفیت‌بخشی به فرایند یاددهی- یادگیری، فرصت‌آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و در نهایت تنوع‌بخشی به محیط‌های یادگیری را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در پایان یادآور شد: سال گذشته ۱۲ دانش‌آموز استان به مرحله کشوری راه پیدا کردند و در نهایت یک رتبه اولی، دو رتبه دومی و سه رتبه سومی دانش‌آموزان نیز به عنوان برگزیده کشوری انتخاب شدند.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار