160587
۲۸ خرداد ۱۳۹۷

دستگيری عاملان آدم ربایی در عمليات ضربتی پليس رودبار جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان “رودبار جنوب” از دستگيری عاملان ربايش يك پسربچه نوجوان و دستگيری ۵ متهم در عمليات ضربتی پليس رودبار جنوب خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ” رضا فيروزبخت” در تشريح اين خبر گفت: 23 خردادماه يك مورد آدم ربایي به مركز فوريت هاي پليسي گزارش شد كه بلافاصله ماموران انتظامي شهرستان رودبار جنوب به محل اعزام شدند؛ با توجه به حساسیت موضوع، تیم مجربی از ماموران تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد چند نفر با يك دستگاه خودروي پرايد يك پسربچه نوجوان را از جلوي منزلش ربوده و از والدين وي مبلغ بالایي را در ازاي آزادي فرزندشان درخواست كرده اند.

سرهنگ فيروزبخت بيان کرد: اين موضوع به سبب ايجاد جو ناامني به طور ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت و در اين رابطه، ماموران پليس امنيت شهرستان رودبار جنوب با انجام اقدامات پليسي به سرنخ هایي در رابطه با اين عمل مجرمانه دست يافتند.

 

وي يادآور شد: با تلاش شبانه روزی و نیز پی جویی های بی وقفه ماموران پس از گذشت كمتر از 24 ساعت، محل اختفاي آدم ربايان شناسایي، و در یک عملیات غافلگیرانه 5 نفر از افراد اصلي و دخيل در اين آدم ربایي دستگير شدند.

 

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار جنوب در خاتمه گفت: سوابق افراد دستگیر شده در دست بررسی است؛ متهمان در بازجویی های پلیسی به انجام اين عمل مجرمانه با هدف زورگيري و دريافت پول از خانواده نوجوان روبوده شده، اقرار كردند.

 

 

 

منبع: پایگاه خبری نیروی انتظامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار