160564
۲۸ خرداد ۱۳۹۷

برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در مهریز

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز گفت: این جشنواره در چهار بخش کودک، نوجوان و جوان، بزرگسال وبخش خانوادگی در حال برگزاریست.

به گزارش کودک پرس ، رییس اداره کتابخانه های عمومی مهریز گفت: فعالیت هشتمین جشنواره ملی کتابخوان رضوی به 2 شیوه مکتوب و الکترونیکی در 11 باب کتابخانه عمومی شهرستان مهریز آغاز شده است.

سعید قریشی افزود: در جریان این  جشنواره ،هفت نسخه کتاب برای مخاطبان رده های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان معرفی شد که علاقه ‌مندان برای تهیه آنها و شرکت در جشنواره می‌ توانند به کتابخانه‌های عمومی مراجعه یا فایل کتاب ‌ها را از سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی به آدرس www.yazdpl.ir دریافت کنند.

قریشی در حاشیه آغاز به کار جشنواره یادشده افزود: مهلت شرکت تا پایان تیرماه 1397 است که علاقه ‌مندان می ‌توانند به 2 صورت انفرادی و خانوادگی در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند.
وی با اشاره به مشارکت یک هزار و 250 نفر سال گذشته در جشنواره ، برگزاری آن را فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و گسترش بیش از پیش فرهنگ رضوی در میان مردم ذکر کرد.
وی ادامه داد: پاسخنامه‌ های مکتوب کتاب‌ها در کتابخانه ‌های عمومی موجود است و علاقه‌مندان به شرکت آنلاین در جشنواره نیز می‌ توانند با مراجعه به آدرس www.razavi.iranpl.ir با تکمیل فرم ثبت‌نام به صورت الکترونیکی مشارکت کنند.

کتاب‌های مهمان خراسان و مژده گل ویژه رده سنی کودک، مسافر هشتم و کاش تو را می‌دیدم برای رده سنی نوجوان و سه عنوان کتاب ،ماه هشتم،مهر ولایت در آسمان ایران و به سپیدی یک رؤیا ویژه رده سنی بزرگسال به عنوان کتاب‌های هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سوی دبیرخانه جشنواره معرفی شده است.

در 11باب کتابخانه عمومی شهرستان مهریز ،120 هزار جلد کتاب و هفت هزار نفر عضویت دارند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار