موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/استانها
16025
۱۴ بهمن ۱۳۹۵

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در شهرستان نهاوند

در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ۵ محفل انس باقرآن کریم در شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس، مصطفی موسوی اظهارداشت: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در شهرستان نهاوند آغازشده و تا ۱۷۷بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این جشنواره قرآنی تعداد یک هزار نفر از کودکان و نوجوانان در رشته های مختلف نقاشی، سرود، مفاهیم، حفظ، روخوانی و روانخوانی به رقابت خواهند پرداخت.

موسوی هدف از اجرای این جشنواره را ترویج فرهنگ قرآنی درجامعه، آشناسازی کودکان و نوجوانان با مبانی اصیل قرآنی و ایجاد روحیه قرآنی در سرشت نونهالان بیان کرد.

 

 

پنج محفل انس با قرآن کریم در نهاوند

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: همچنین در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ۵ محفل انس باقرآن کریم در شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

مصطفی موسوی همچنین گفت: مراسم انس با قران با حضور قاریان برجسته شهرستان نهاوند، حافظان قرآن، خانواده شهدا و مسئولان و فعالان قرآنی شهرستان و بخش و عموم مردم برگزار می شود.

 

وی گفت: این برنامه با هدف انس هرچه بیشتر مردم به‌ ویژه نونهالان، نوجوانان و جوانان با قرآن کریم در ایام دهه فجر صورت خواهد گرفت.

به گفته وی، این مراسم با همکاری اعضای کمیته قرآنی و مربیان و مدیران مراکز و موسسات وابسته به اداره تبلیغات اسلامی برگزارخواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار