160105
۲۳ خرداد ۱۳۹۷

برگزاری دوره «تربیت مربی قرآن کودک» در شهرستان قائن

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بشارت، دوره تربیت مربی قرآن را با محتوای مربیگری پیش از دبستان و دبستان را برگزار می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، فاطمه نظری، مدیر مؤسسه بشارت گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بشارت در شهرستان قائن استان خراسان جنوبی، دوره تربیت مربی قرآن کودک را با محتوای برگزاری کارگاه جامع مربیگری پیش از دبستان و دبستان طی دو روز ۷ و ۸ تیر‌ماه برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی موضوعاتی چون فنون ارتباط‌گیری و تعامل با کودکان، روش‌های القای غیر‌مستقیم مفاهیم دینی، هنر و خلاقیت، جذاب‌سازی، شیوه‌های کلاس‌داری و قصه‌گویی و نقاشی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین دارینی از استان قم و عمو دانا از مشهد مقدس ارائه می‌شود.

برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کودک در شهرستان قائننظری با تأکید بر این‌که مؤسسه بشارت در همه امور به طور خودجوش عمل می‌کند، گفت: این مرکز قرآنی همواره از حمایت‌های مسئولان دور بوده اما با این حال کنار نکشیده است و همه هزینه‌های این مرکز به طور خودجوش فراهم می‌شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این دوره همراه با اعطای گواهی پایان دوره است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۵۲۰۹۰۲ تماس حاصل کرده و یا به نشانی شهرستان قائن، خیابان امام خمینی(ره)، کوچه مکی، جنب نانوایی مراجعه کنند.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار