16002
۱۳ بهمن ۱۳۹۵

جشن پیروزی انقلاب در 850 مهد کودک مازندران برگزار شد

آموزش و تدریس 2 واحد کار با عنوان «میهن ما» و «انقلاب اسلامی» در مهد های کودک استان مازندران انجام می شود.

به گزارش کودک پرس، صبح سه شنبه 12 بهمن با حضور مدیر کل بهزیستی مازندران و دیگر مسئولان استان آئین نواختن زنگ شکوفه های انقلاب به صورت متمرکز در مهدکودک ترگل ساری برگزار شد.

 

با نواختن این زنگ کودکان به عنوان آینده سازان جامعه با آنچه گذشتگان برای آنچه که به تلاش برای به ثمر رسیدن انقلاب می خواندند، بیشتر آشنا شدند.

سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران در این مراسم اظهار داشت: آموزش و تدریس 2 واحد کار با عنوان «میهن ما» و «انقلاب اسلامی» در مهد های کودک استان انجام می شود.

آرام ادامه داد: با ارائه این 2 واحد کار توسط مربیان در مهدهای کودک، نسل آینده با مفاهیم انقلاب اسلامی و رخدادهای آن زمان آشنا می شوند.

وی تاکید کرد: می بایست نسل آینده کشور با سرگذشت انقلاب اسلامی که بخش مهمی از تاریخ ایران است آشنا شوند تا از این طریق این انقلاب مانا و پایدار بماند.

مدیر کل بهزیستی مازندران همچنین از حضور افرادی که دوران انقلاب را تجربه کردند در مهدهای کودک خبرداد و افزود: این افراد با بیان خاطرات و اتفاقات آن دوران تصویری از رشادت ها و کوشش های بحبوبه انقلاب را به کودکان انتقال می دهند.

 

وی افزود: براساس هماهنگی های انجام شده این افراد در دهه فجر امسال به مهدهای کودک مازندران می روند و خاطرات انقلاب را به زبان کودکانه و قابل فهم برای این قشر بیان می کنند.

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار