موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
15996
۱۳ بهمن ۱۳۹۵

نجات جان دختر بچه 2 ساله توسط مأمور پلیس

مأمور پلیس راهور که در حین انجام خدمت بود، متوجه می‌شود که دختر بچه‌ای دو ساله از پدرش جدا شده و به سمت خیابان اصلی حرکت کرده است.

به گزارش کودک پرس، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: مأمور پلیس راهور شهرستان نجف‌آباد که در روبروی مسجد جامع این شهر مشغول انجام خدمت بود، متوجه می‌شود که دختر بچه‌ای دو ساله از پدرش که مشغول نماز خواندن در مسجد بوده جدا شده و به سمت خیابان اصلی حرکت کرده است.

سرهنگ جهانگیر کریمی افزود: با توجه به کوچک بودن جثه و تاریکی محل زمانی که یک دستگاه خودرو نزدیک بود به وی برخورد کند این مأمور وظیفه شناس پلیس راهور در اقدامی فداکارانه خود را به سمت خودرو پرتاب کرده و دختر بچه را از مرگ حتمی نجات می‌دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اقدام فداکارانه مأمور راهور با تحسین افراد حاضر در صحنه مواجه شد، گفت: دختر بچه به صورت صحیح و سالم تحویل پدرش شد و خوشبختانه هیچ گونه آسیبی به مأمور نیز وارد نشد.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از شهروندان نجف‌آبادی با سامانه 197 دفتر نظارت همگانی پلیس استان تماس گرفته و از این اقدام مأمور پلیس راهور تقدیر و تشکر کردند که این گونه قدرشناسی مردم عزیز را ارج و به وجود چنین مأموران فداکاری در بدنه نیروی انتظامی نیز افتخار می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار