15990
۱۳ بهمن ۱۳۹۵

برگزاری نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در آستارا

در این نمایشگاه تعداد 300 عنوان کتاب با موضوعات ادبی، داستانی، هنری، قرآنی و سرگرمی تا پایان ایام‌الله دهه فجر به نمایش عموم گذاشته‌ شده است.

به گزارش کودک پرس، رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا عصر روز سه شنبه در جریان برپایی نمایشگاه کتاب و آثار هنری کودکان و نوجوانان این شهرستان اظهار کرد: ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب را می‌توان با زبان فرهنگ و هنر به کودکان و نوجوانان انتقال داد.

صابر فرضی‌زاد با بیان اینکه در این نمایشگاه تعداد 300 عنوان کتاب با موضوعات ادبی، داستانی، هنری، قرآنی و سرگرمی تا پایان ایام‌الله دهه فجر به نمایش عموم گذاشته‌ شده است، تصریح کرد: علاوه بر کتاب، آثار هنری 200 نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

وی آثار هنری عرضه‌شده توسط اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا در این نمایشگاه را سفالگری، خوشنویسی، نقاشی، عکس و سرودهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری آستارا به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر به‌منظور ارتقای مسائل فرهنگی نگاه ویژه‌ای دارد.

فرضی‌زاد به حضور دانش‌آموزان 20 مدرسه و بهره‌مند شدن آن‌ها از وقایع و روزشمار انقلاب، معرفی شخصیت حضرت امام خمینی(ره) و نمایش فیلم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: مدیریت آموزش و پرورش آستارا در تحقق این مهم با اعضای کانون نهایت همکاری را داشته است.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا تعداد اعضای ساماندهی شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شماره یک را یک‌هزار و 500 نفر و مرکز سیار روستایی را یک‌هزار و 200 نفر اعلام کرد و افزود: در کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، برنامه‌های خوبی برای دهه فجر امسال تدوین‌ شده است.

وی مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع «امام آمد شاه رفت»، مسابقه نقاشی از وقایع انقلاب، مسابقه نشریه دیواری و صبح شعر «بهار آزادی» را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که قرار است با هدف گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار