159819
۲۲ خرداد ۱۳۹۷
كامیاب:

برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان موجب ارتقای سلامت روانی جامعه می‌شود

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس گفت: برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان می‌تواند مسیر تکامل شخصیتی نوجوان و به تبع آن ارتقای سلامت روانی جامعه را هموار سازد.

به گزارش کودک پرس ، حیدرعلی كامیاب كلانتری، دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس در جلسه برنامه‌ریزی اوقات فراغت این استان مهم‌ترین کارکرد برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت را غنی ساختن کیفیت زندگی و رشد ابعاد مختلف شخصیت فرد دانست و گفت: برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان می‌تواند مسیر تکامل شخصیتی نوجوان و به تبع آن ارتقای سلامت روانی جامعه را هموار سازد.

وی با تاکید بر اینکه باید نشاط اجتماعی اولویت نخست برنامه‌ریزی‌های اوقات فراغت باشد به تشریح اقدامات انجام شده توسط اداره‌کل ورزش و جوانان فارس پرداخت.
كامیاب با بیان اینكه توسعه اماکن ورزشی برای برنامه‌ریزی در راستای پربار شدن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در شهر و روستاهای استان اقدامی لازم اما کافی نیست، خواستار ورود جدی دستگاه‌های مختلف به بحث اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شد و افزود: نباید گمان کنیم که اوقات فراغت محدود به سه ماهه تابستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با تصریح اینکه اوقات فراغت فرصتی شایسته برای بازیابی انرژی‌های از دست رفته انسان‌ها و به دست آوردن نشاط دوباره است، گفت: تعبیر ما در ارتباط با اوقات فراغت از نشاط اجتماعی این است که با برنامه‌ریزی دقیق، کارشناسی شده و عملیاتی می‌توان جامعه را به سمت با نشاط شدن حرکت داد.

کامیاب شاد بودن و با نشاط بودن را دو مقوله جدا از یکدیگر عنوان کرد و گفت: شادی و نشاط یک ضرورت برای زندگی موفق در دنیا است.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار