159715
۲۱ خرداد ۱۳۹۷
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و مناطق محروم کمیته امداد امام خمینی(ره):

پنج هزار دانش‌آموز مددجو کمیته امداد بیمه حوادث شده‌اند

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و مناطق محروم کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: پنج هزار دانش‌آموز تحت حمایت در مجتمع‌ها و کانون‌های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد از بیمه حوادث برخوردار شده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، آذر اسماعیلی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و مناطق محروم کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعلام اینکه پنج هزار دانش‌آموز تحت حمایت در مجتمع‌ها و کانون‌های فرهنگی و تربیتی این نهاد از بیمه حوادث برخوردار شده اند، گفت: سرانه خسارت ناشی از فوت و یا نقص عضو هر دانش‌آموز بر اثر حادثه، هشت میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز مسکن و اثاثیه منزل مددجویان بیمه حوادث شده است، افزود: تعهد شرکت بیمه‌ برای خانه مددجویان روستایی 20 میلیون تومان و مددجویان شهری 35 میلیون تومان است. همچنین این رقم برای لوازم‌خانگی مددجویان روستایی 10 میلیون تومان و برای مددجویان شهری 15 میلیون تومان تعیین‌شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و مناطق محروم کمیته امداد امام خمینی(ره) از آتش‌سوزی، انفجار، سیل، زلزله، طوفان و ضایعات ناشی از آب باران، ذوب برف و تگرگ به‌ عنوان حوادث شامل بیمه نام برد و تصریح کرد: در صورت فوت و نقص عضو سرپرست خانوار، شرکت بیمه طرف قرارداد متعهد شده است تا سقف 15 میلیون تومان خسارت وارده را به مددجو پرداخت کند.

 

اسماعیلی با اشاره به اینکه یک‌ میلیون و 600 هزار واحد ساختمانی شامل مسکن، چادرهای اسکان عشایر ‌و محل نگهداری دام از بیمه حوادث برخوردارند، خاطرنشان کرد: از این تعداد 720 هزار خانوار آن شهری و 880 هزار خانوارهای آن روستایی و عشایر هستند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار