159708
۲۱ خرداد ۱۳۹۷
با حضور ۶۰۰ کودک روزه اولی؛

اختتامیه «سحرخیزان کوچک» برگزار شد

اختتامیه ویژه برنامه « سحر خیزان کوچک» با حضور ۶۰۰ کودک روز اولی یکشنبه ۲۰ خرداد در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، آیین اختتامیه «سحر خیزان کوچک» با مشارکت شبکه دو سیما و همزمان با ۲۵ ماه مبارک رمضان با حضور سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری یکشنبه ۲۰ خرداد در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

ویژه برنامه «سحرخیزان کوچک» در ایام ماه مبارک در مناطق ۲۲گانه تهران برپا شد و در آیین اختتامیه، سحر خیزان کوچک در کنار خانواده‎هایشان آخرین روزهای ماه بندگی را جشن گرفتند.

 

سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور در این برنامه گفت: پیشاپیش عید فطر را به شما بچه‌ها و پدر و مادرهای عزیزتان تبریک می‌گویم. از زیباترین خاطرات ما آن شب‌هایی است که مثل شما به پدر و مادرهایمان اصرار می‌کردیم که ما را برای سحر بیدار کنند و ما هم تا ظهر روزه می‌گرفتیم. مثل همه روزه‌دارها سعی می‌کردیم به دوستان خود کمک کنیم، کارهای خوب انجام دهیم، به پدر و مادرمان کمک کنیم و در کارهای خانه همکاری کنیم.

 

اوحدی خطاب به مادران حاضر در مراسم گفت: حضرت فاطمه (سلام‌الله علیها) در مقام و شان مادر می‌فرمایند: مادر و مادران بزرگترین مدرسه تربیت یک جامعه هستند. افتخار می‌کنیم به مادران عزیزی که در کنار فرزندان گل خود در ایام عید فطر نشسته‌اند و این روز مبارک را جشن گرفته‌اند. امیدوارم از برکات این ماه مبارک همه بهره‌مند شویم.

آیین اختتامیه «سحر خیزان کوچک» با حضور عمو مهربان و خاله رویا و اجرای برنامه‌های مختلفی همچون؛ نمایش، بازی، سرود، اقامه نماز شکر، اهدای هدایا و افطاری برگزار شد.

 

این برنامه به مناسبت عید سعید فطر از شبکه ۲ سیما پخش خواهد شد.

 

 

 

منبع: فرهنگ و هنر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار