موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
15959
۱۲ بهمن ۱۳۹۵

موفقیت ژیمناستیک‌کار خردسال اصفهانی در مسابقات لیگ

ستایش صادقی به مدال طلای لیگ ژیمناستیک باشگاه های کشور در رده سنی خردسالان دست یافت.

به گزارش کودک پرس، نگین مساح، مربی خانه ژیمناستیک استان اصفهان در مورد مسابقات لیگ ژیمناستیک باشگاه های کشور و کسب مدال طلا توسط ستایش صادقی، اظهار داشت: در این رقابت‌ها که در قالب لیگ کشوری و به میزبانی تهران برگزار شد حدود 200 ژیمناستیک‌کار از 12 استان در چهار رده سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان در 2 بخش تیمی و انفرادی شرکت داشتند که تیم‌های خانه ژیمناستیک اصفهان و خانه ژیمناستیک خمینی‌شهر نمایندگان استان اصفهان در این مسابقات بودند.
مربی خانه ژیمناستیک استان اصفهان بیان کرد: تیم اصفهان برای سومین‌بار متوالی در هر چهار رده سنی مسابقات لیگ ژیمناستیک حاضر شد و توانست در 2 بخش تیمی و انفرادی صاحب مقام شود.
وی افزود: تیم خانه ژیمناستیک اصفهان در بخش تیمی این مسابقات و در رده سنی نونهالان مقام سوم، در رده سنی خردسالان مقام سوم، در رده سنی نوجوانان مقام دوم و در رده سنی جوانان هم مقام دوم را به دست آورد. در مجموع تیمی نیز تیم خانه ژیمناستیک اصفهان نایب قهرمان شد. این تیم در مجموع توانست 18 مدال انفرادی و پنج مقام تیمی را در این دوره از مسابقات از آن خود کند.
مساح ادامه داد: ستایش صادقی که 2 سال و نیم است در این رشته فعالیت می کند در رده سنی خردسالان به مدال طلا رسید.
وی در مورد سطح این مسابقات گفت: سطح مسابقات امسال بالا بود و پیشرفت ژیمناستیک‌کاران قابل مشاهده بود. حرکات همه شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته پیشرفت چشم‌گیری داشت و رقابت بسیار دشوار شده بود.
وی تأکید کرد: تیم خانه ژیمناستیک اصفهان برای دومین سال متوالی عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد. در سال‌های گذشته اصفهان در بخش تیمی رده سنی نونهالان وخردسالان موفق به کسب مقام نشد اما امسال در همه رده‌های سنی تیم اصفهان بر روی سکو بود.

 

منبع: ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار