موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
159490
۲۰ خرداد ۱۳۹۷

«آیین دوست یابی» و «داستان‌های شاهزاده خانم» در دست کودکان و نوجوانان

کتاب «آیین دوست‌یابی» اثر دیل کارنگی و «داستان‌های شاهزاده خانم برای بچه‌ها» به انتخاب فیونا واترز از سوی انتشارات قدیانی به چاپ دوم رسید.

به گزارش کودک پرس ، کتاب «آیین دوست‌یابی» اثر دیل کارنگی با ترجمه‌ سید حسن حسینی در نوبت چاپ دوم روانه‌ بازار کتاب شده است. این کتاب یکی از معروف ترین آثار دیل کارنگی به شمار می‌رود. کارنگی که خود از روانشناسان مطرح جهان است، در سال 1997 به انتشار این کتاب پرداخت و در آن روش‌‎های مفیدی برای انتخاب دوست ارائه داده است. این کتاب که تا کنون بارها و بارها در آمریکا تجدید چاپ شده است.

برخی از منتقدان بر این باورند که «آیین دوست یابی»کارنگی توانسته درهای تازه‌ای را به روی مخاطبانی که قصد دارند شانس یافتن دوست خوب را در این جهان امتحان کنند گشوده و پیشنهادات او از منظر روانشناسانه و همین طور زوایای جامعه شناسانه او نزد مخاطبان مفید و کارساز واقع شده است. به ویژه این که این کتاب در نوع خود درمانی برای افسردگی که در حال حاضر در بسیاری از کشورها ناشی از انزوای آدم‌ها وجود دارد به شمار می‌رود.

دیل کارنگی در ابتدای کتاب آورده چرا و چگونه به نوشتن«آیین دوست‌یابی» پرداخته است. کتابی که در چهار بخش تنظیم شده؛ بخش نخست این کتاب به «تکنیک‌های اساسی در برخورد با مردم» اشاره می‌کند و از مخاطب می‌خواهد تا انتقاد، نکوهش، شکایت و محکوم کردن را کنار بگذارد.

انتشارات قدیانی کتاب «آیین دوست یابی» را در نوبت چاپ دوم با قیمت22 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

 

«داستان‌های شاهزاده خانم برای بچه‌ها»​ تجدید چاپ شد

کتاب «داستان‌های شاهزاده خانم برای بچه‌ها» به انتخاب فیونا واترز با ترجمه لاله جعفری در نوبت چاپ دوم منتشر و روانه بازار کتاب شد. این کتاب شامل 13 داستان با مزه و خنده دار است.

در قسمتی از کتاب آمده: «همه چیز از آن روز عصر سر عصرانه شروع شد. بابا داشت چای دم می‌کرد و مامان هم برنامه شصت دقیقه تلویزیون را تماشا می‌کرد. نا گهان صدای زنگ در بلند شد. برادر کوچولویم متیو، فریاد زد: من باز می کنم… صدای قدم های سنگینی را شنیدیم که از پله‌های هال پایین می آمد.»

براساس خبر روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب‌های بنفشه (واحد کودک و خردسال مؤسسه انتشارات قدیانی) کتاب «داستان های شاهزاده خانم برای بچه‌ها» را در نوبت چاپ دوم، با شمارگان هزار و 650 نسخه و قیمت 12 هزار تومان منتشر کرده است.

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار