موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
15938
۱۲ بهمن ۱۳۹۵

سراج امیدبخش کودکان قرآنی

الینا پازوکی هشت ساله موفق به حفظ جزء سی قرآن شده است. او از جمله شرکت کنندگان در چهارمین دوره مسابقات قرآنی سراج در فرهنگسرای گلستان است که توانسته امتیاز خوبی در مقایسه با سایر همسن و سال هایش کسب کند.

به گزارش کودک پرس، الینا پازوکی با بیان اینکه حفظ قرآن را اول با کمک مادرم درخانه و با کمک معلمانم در مدرسه دنبال میکنم، گفت: از اول تابستان امسال شروع به حفظ کردم و تا شروع مدرسه ها توانستم جزء سی را کامل حفظ کنم و حالا تصمیم دارم جزء 29 را حفظ کنم.
وی با تأکید براینکه مسابقات سراج بسیار خوب بود و حضور بقیه کودکان انگیزه ای برای فعالیت بیشتر است، افزود: همه کسانی که در گروه حفظ مبتدی شرکت کرده بودند تقریبا همسن خودم بودند همین باعث شد که من اصلا احساس غریبی نکردم و راحت شرکت کردم.
این حافظ خردسال با بیان اینکه حفظ و خواندن قرآن را خیلی دوست دارم، اظهار داشت:علاقه ام به این خاطر است که می دانم خدا وعده داده است به حافظان و قاریان قرآن در آخرت ثواب خیر می دهد، خدا من را بیشتر دوست دارد و با حفظ کردن قرآن آرامش بیشتری را تجربه میکنم.
سوره الغاشیه و فجر از جمله موارد امتحانی بود که از الینا پازوکی گرفته شد و او در این باره گفت: امتحانی که از من گرفتند خوب بود و من فکر میکنم برگزاری مسابقات قرآنی مانند سراج به ما کودکان کمک می کند انگیزه و امید بیشتری برای حفظ قرآن داشته باشیم.
وی در پایان با بیان اینکه ما کودکان در خانه کنار مادر و در مدرسه کنار مربیان مان قرآن را یاد میگیریم، تصریح کرد: با این وجود وقتی مراکزی مثل فرهنگسرای گلستان در یک منطقه به محلی برای جمع شدن ما بچه ها کنار هم و قرآن یادگرفتن وجود دارد انگیزه و شوق ما برای یادگیری بیشتر می شود.
علاقمندان به قرائت، حفظ و ترتیل قرآن می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک ،میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند وعلاقمندان برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

 

بسیاری از فرهنگسراها در این طرح شرکت کرده اند.

 

منبع: جوان آنلاین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار