موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
15925
۱۲ بهمن ۱۳۹۵

موفقیت نمایندگان ایذه در جشنواره تئاتر استانی کودک و نوجوان

در جشنواره تئاتر استانی کودک و نوجوان دزفول، نمایش به رنگ بهار از ایذه با درو کردن جوایز برای شرکت در جشنواره بین المللی همدان برگزیده شد.

 

کارگردان نمایش به رنگ بهار  ضمن تشکر از همه کسانی که با وی و گروهش همکاری کردند، اظهار داشت: تلاش ما این بود که هنر ایذه را به همگان نشان دهیم که الحمدالله موفق شدیم، در این نمایش بازیگرانی همچون خسرو صالحپور، ندانوروزی، فاطمه موسوی، علی سلطانی، سعید کوراوند، ناهید موسوی، الهام موسوی، مهرناز جلیلی، ستایش لیموچی، ایت ململی ایفای نقش کردند.

 

فرید طاهری با اشاره به افتخارات این نمایش در جشنواره تئاتر استان ، عنوان کرد: بنده در این جشنواره برگزیده کارگردانی، برگزیده نمایشنامه و برگزیده طراحی صحنه را بدست آوردم، یحیی محمودی برگزیده موسیقی شد، مقام سوم بازیگری آقایان را خسرو صالح پور کسب کرد و ندا نوروزی مقام دوم بازیگری بانوان را تصاحب کرد و در نهایت به رنگ بهار به عنوان نمایش برگزیده مطلق به جشنواره بین المللی همدان راه یافت، در این جشنواره ما تنها نماینده خوزستان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: ایده این نمایش سه سال پیش در ذهن من بود و در همان سال نمایشنامه برگزیده جشنواره استعدادهای تازه نیز شد اما با کارشکنی های افراد مختلفی همچون رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس انجمن نمایش ایذه تا امسال اجازه فعالیت پیدا نکردیم.

 

کارگردان به رنگ بهار درباره کارشکنی‌های انجام شده اظهار داشت: ما برای گرفتن این نتیجه موفق حتی چند جلسه در خانه و نمازخانه سپاه ایذه تمرین کردیم و بعد از مدتی با صحبت‌های انجام شده با دادن ۳۵ درصد بلیط فروشی به مدیریت تالار سیمرغ ، اجازه تمرین در این مکان را گرفتیم اما دوباره رضا صیدالی در تماس با مدیر تالار از وی خواست که اجازه تمرین به ما ندهد و حتی در تالار را به روی ما بستند.

 

 

طاهری با تاکید بر اینکه برای حضور موفق در جشنواره بین المللی همدان به حمایت ویژه نیازمندیم، گفت: اگر دکور مناسب، لباس خوب و امکانات ایده آل در اختیارمان باشد و بدون دغدغه کارمان را انجام دهیم می‌توانیم موفق شویم و برای ایذه و خوزستان افتخار آفرینی کنیم.
برگزیده نویسندگی جشنواره برای حسن ختام سخنان خود به یک بیت شعر بسنده کرد: ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم ، از بد حادثه این جا به پناه آمده‌ایم.

 

منبع: رهیاب نیوز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار