موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
15922
۱۲ بهمن ۱۳۹۵

نجات یافتن کودک 7 ساله از میان شعله های آتش

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی استان اصفهان از حریقی در ساختمان دو طبقه، واقع در خیابان زینبیه اصفهان خبر داد.

به گزارش کودک پرس، محمد شریعتی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی گفت: با اعلام خبر حریق ساختمان دو طبقه، واقع  در خیابان زینبیه اصفهان بلافاصله اکیپ ایستگاه های 7-19  به همراه افسران کشیک وقت راهی محل مذکور شدند و در کمتر از سه دقیقه به محل رسیدند.
وی افزود: پس از رسیدن اکیپ اعزامی به محل شاهد حریق در قسمت پارکینگ و طبقه همکف منزل مسکونی  بودند که با توجه به دود و شعله ناشی از حریق، اکیپ اعزامی، بلافاصله به دو اکیپ مجزا تقسیم و همزمان اکیپ اول با استفاده از دستگاه تنفسی و لباس حریق، اقدام به جستجو در دود در هر دو طبقه و اکیپ دوم نسبت به اطفاء حریق پارکینگ و طبقه همکف  اقدام نمودند.
شریعتی ادامه داد: با حضور به موقع اکیپ اعزامی یک کودک 7 ساله در طبقه اول، همچنین یک زن و سه نفر مرد از میان شعله های آتش به بیرون انتقال  یافتند.
شریعتی خاطر نشان کرد : خوشبختانه حال چهار نفر از افراد نجات یافته مساعد گزارش شده است و تنها کودکی که دچار دودگرفتگی شده بود ، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت که هم اکنون وی نیز از وضعیت عمومی مطلوبی برخوردار است و این حریق تنها خسارت مالی در بر داشته است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: علت این حریق هم اکنون توسط کارشناسان حریق این سازمان تحت بررسی می باشد  و خبر آن متعاقبا اعلام خواهد شد

 

منبع: ایمنا 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار