159213
۱۹ خرداد ۱۳۹۷
مسئول مجموعه ورزشی بسیج باقرشهر خبر داد؛

احداث مجموعه استعدادیابی و آموزش فوتبال و فوتسال استقلال تهران، برای اولین بار در جنوب تهران

مجموعه استعدادیابی و آموزش فوتبال و فوتسال استقلال تهران، برای اولین بار در جنوب تهران و به جهت ایجاد انگیزه و شکوفایی استعداد جوانان و نوجوان جنوب تهران و حضور آن‌ها در سطح یک فوتبال تهران و کشور، احداث می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، عباس شکرالله، مسئول مجموعه ورزشی بسیج باقرشهر، از احداث مجموعه استعدادیابی و آموزش فوتبال و فوتسال استقلال تهران، برای اولین بار در جنوب تهران خبر داد.

شکرالله با تاکید براینکه این مجموعه به جهت ایجاد انگیزه و شکوفایی استعداد جوانان و نوجوان جنوب تهران و حضور آن‌ها در سطح یک فوتبال تهران و کشور، احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این مجموعه با حضور صادق ومرزیار، بازیکن اسبق تیم‌های ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال، محمد فدایی، سرمربی امیدهای استقلال تهران و هم‌چنین بزرگان فوتبال و فوتسال ایران برگزار خواهدشد.

شکرالله با اشاره رایزنی‌های مختلف انجام شده با ورمرزیار و وفایی اظهار داشت: با همکاری این دو پیشکسوت درصدد هستیم یک آکادمی حرفه‌ای را پایه‌گذاری کنیم.

 

هم‌چنین به جهت داشتن مجموعه‌ای پویا از جاوید حبیب‌زاده، به عنوان مدیرروابط عمومی، سهراب ابراهیمی، به عنوان سرپرست این مجموعه و مهدی عمیدی، به عنوان مسئول ثبت نام دعوت به همکاری گشت.

 

وی ادامه داد: هدف از احداث این آکادمی، تنها برگزاری دوره‌های تابستانی و یا یکساله نیست، بلکه چشم‌انداز ما ارتقا سطح کیفی، پیشرفت و شکوفایی فرزندان شهرری و باقرشهر در بلند مدت است. هم‌چنین مربیان این مجموعه، از مربیان شاغل فوتبال پایه تهران انتخاب خواهندشد‌.

منبع: دانا
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار